Demo Zoetermeer 16 12 2013

Torrr

VWC lid
Demo Zoetermeer 16 12 2013

Demo Zoetermeer

Wanneer: 16-dec-2013
Plaats: Zoetermeer
Provincie: Zuid-Holland
Wie: BSF
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Locatie: eilandje in de Dobbeplas ( grote dobbe ) dat aan het Marktplein ligt
Tijd: 20.00
Winkel: Vuurwerk Zoetermeer (van Herwijnen)
Collectie: Wolff, Lesli & Hardix

Laatst bewerkt:
Kan de locatie misschien aangepast worden naar: Grote Dobbe
Voordat er straks mensen bij de Dobbeplas in Nootdorp staan :bonk:
Anyway, ik hoop hier zeker weer bij te mogen zijn, was hier vorig jaar voor het eerst.
Wat een geweldig goede show hebben ze toen neergezet, naar mijn smaak toch wel de beste van Zuid-Holland!

Hier mijn filmpje van de finale van vorig jaar:

Heerlijk die concussions op het einde :D

Jwtjuh :bye:

Staat duidelijk vermeld dat deze demo in Zoetermeer plaats vind en ik heb in al die jaren nog nooit gehoord of gelezen dat er iemand in Nootdorp stond, dus nodig vind ik het niet.

Dat ding heet toch echt gewoon de Grote Dobbe, dus ik begrijp niet zo goed waarom daar elk jaar per se Dobbeplas moet staan. Vorig jaar voor het eerst geweest, en ik vond het persoonlijk wel verwarrend (al stond ik inderdaad uiteindelijk niet in Nootdorp hoor :wink:)

Maar was zeker de moeite waard, dus ik ga dit jaar ook maar weer die kant op!

Dat ding heet toch echt gewoon de Grote Dobbe, dus ik begrijp niet zo goed waarom daar elk jaar per se Dobbeplas moet staan

Misschien moet je daar voor uit Zoetermeer komen, en lees wikipedie :

Grote Dobbe of Dobbeplas is de naam van een dobbe in de gemeente Zoetermeer. Een dobbe is een gegraven vijver voor drink- of bluswater. Hij werd in het verleden vaak gebruikt als drinkplaats voor het vee. Dobbe is een oud Nederlandse benaming voor een waterbergingsvijver. De Grote Dobbe wordt door de inwoners van Zoetermeer ook wel de dobbe genoemd.

OK, het was mij niet bekend dat die plas 2 namen heeft. Als je Dobbeplas Zoetermeer in Google Maps invoert, dan stuurt ie je wel naar Nootdorp, maar goed, er staat ook "Marktplein" bij dus men zal er wel uitkomen.

OK, het was mij niet bekend dat die plas 2 namen heeft. Als je Dobbeplas Zoetermeer in Google Maps invoert, dan stuurt ie je wel naar Nootdorp, maar goed, er staat ook "Marktplein" bij dus men zal er wel uitkomen.

Dat is wel vaag dan van google maps, maar dan ben je er zelf ook nog bij denk ik, want je wordt opeens naar Nootdorp geleid en dan moet er toch een belletje gaan rinkelen haha, en tevens is het zo dat als je hier in Zoetermeer naar de Dobbe vraagt je toch echt door iedereen naar de goede locatie wordt
gestuurd :)
Maar om toch verwarring te voorkomen zal ik het in de startpost aanpassen.

Laatst bewerkt:
Haha klopt ook. Ik woon sinds een paar jaar in Pijnacker en kende alleen de Dobbeplas bij Nootdorp dus moest vorig jaar toch nog even kijken hoe het nou zat. Niet dat dat zo ingewikkeld was, maar toch :). Nu kan het helemaal niet meer misgaan hehe :D!

Hier moet ik toch maar is een keer heen gaan! Doordeweekse dagen komen voor mij altijd slecht uit... Van de week toch maar is even proberen om wat op het werk te regelen :D

Back
Bovenaan