Demo Zoetermeer 14-12-2009 !!!!!!!!

en hierbij mijn filmpje van de Finale

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Word nog verwerkt HD zal vanzelf wel komen. Youtube is altijd zoo traag. nu komt de kwaliteit niet echt tot zijn recht.

Laatst bewerkt:
Ik stond precies aan de andere kant van het vuurwerk ten opzichte van nitraat4life, heel dichtbij dus.
De show zelf was mooi, maar de 'grande finale' was echt geweldig! Het stuk van 4:25 tot 4:45 in het filmpje was echt niet normaal joh!

Het begin was trouwens ook grappig. Iedereen was gewoon een beetje aan 't praten en er werd nog niets gezegd via de speakers, en ineens 3 van die knallen die je ook op het einde hoort :P

Ik heb vandaag geholpen met het opzetten van deze demo/show.
het was behoorlijk fris , maar gelukkig op tijd klaar.
van Herwijnen bedankt voor de goede zorgen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bedankt !

Bedankt !

Moet wel even de kantekening maken dat ik zonder de inzet van Donald Vinnie en Joost deze show nooit had kunnen neerzetten.
Jongens ( en Corine natuurlijk ook een beetje ) bedankt voor jullie inzet ( in de kou ).

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de films mannen
Gigantische heftige finale dit.
Met de top3 van Wolff: Panter,Sniper en Silver Salute in grote hoeveelheden de lucht in.
En de muziek van Abba verveelt nooit.

Gisteren lag mijn internet eruit en ik flippen want ik stond te popellen om mijn ervaring hier neer te zetten. En ik wil even vermelden dat, en niet omdat ik in Zoetermeer woon, dat dit met afstand een van de beste demos is in deze regio. Wat een spektekel weer en wat een bizarre finale, volgens mij weer een stukje meer als vorig jaar :D
Iedereen die aan deze demo heeft meegewerkt, Vinnie, Donald,Joost, Dieter etc. onwijs bedankt. Ook van Herwijnen zelf en de pasta Compafny thnx voor het mogelijk maken.
Mij vielen idd de krachtpatsers van Dynasty op dit jaar, ech top spul !

Ook via deze manier even alle posters bedanken in dit topic voor het foto en filmmateriaal :thumbsup:

Ook v Herwijnen nog een pluim voor die extra korting van 10% en de bon voor gratis pot en de tankactie :applause:

PS : Vinnie vanwaar stond jij te filmen dan, vanaf een van de balkons of zo, of stond je weer ergens op een dak :):rolleyes:

Blij!

Blij!

Ben blij dat ik hier bij was!
Wat een moddervette demo incl. heftige finale.
Prachtige lokatie ook trouwens. Net zoiets als Rijswijk...
Oliebolletje erbij. Fantastisch weer.
Eerste demo dit jaar waarbij alles electronisch afgestoken werd, en dat is een grote plus! Lekker tempo, geen geklooi tussendoor. (alleen een fikkende pot moest er even tussenuit gehaald worden:))
Dit zal niet voor iedere winkel in het budget passen, maar dit is wel de standaard waaraan iedereen zich kan meten qua professionaliteit!

Funny note:
Er werd hier en daar wat vuurwerk afgestoken, maar die werden belachelijk gemaakt door die enorme concussions waarmee de demo werd aangekondigd!
Later werd en nog wat vuurwerk afgestoken, waarvoor de omroeper lekker ironisch bedankte!

Aan alle sukkels die vuurwerk moesten afsteken voor en tijdens de show. Bedankt alvast voor straks als alle demo's verboden worden door dit soort gedrag.

god wat een demo:P !
einde was ook heel vet, ja bedankt herwijnen :P stond er om half 8 al maar was het wachten waard

Aan alle sukkels die vuurwerk moesten afsteken voor en tijdens de show. Bedankt alvast voor straks als alle demo's verboden worden door dit soort gedrag.

Zeer terecht opgemerkt heartworm !!
Helaas gebeurde dit ver van onze staanplaats vandaan.
Anders hadden wij zeker "maatregelen" getroffen.
Ik hoop dat deze loosers dit lezen:angry:

Beter laat dan nooit,
Ik zal straks ook nog even mijn filmpje uploaden van deze demo ( finale )
Dit was echt een top shows, heb hem al diverse keren gekeken , en ik blijf gewoon kippevel krijgen van deze demo !

Beter laat dan nooit,
Ik zal straks ook nog even mijn filmpje uploaden van deze demo ( finale )
Dit was echt een top shows, heb hem al diverse keren gekeken , en ik blijf gewoon kippevel krijgen van deze demo !

Tjee man dat jij als Zoetermeerder deze demo nog niet had geplaatst, ik zou me gaan schamen als ik jou was :D. De volgende demo van van Herwijnen wordt al binnen korte tijd opnieuw geschoten en jij gaat deze nog plaatsen :D:D:D:D:D. hahahaha plaatsen die hap Stefan :p

En daar is weer,

+ YouTube Video

Blijft gewoon kippevel !!! grrrrrrr, wat een demo was het :D Echt top daarzo.
p.s voor de mensen die niet heel het filmpje willen zien, van 3.55 gaat het lekker los.

Gr stefan

Back
Bovenaan