thunderlizzard
VWC lid
ja heerlijk stook weertje
kom ook wel ff snuiven
kom ook wel ff snuiven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
En tevens wil ik degenen bedanken die hier en daar een extra bijdrage met geknal aan deze demo wilden geven, dat hadden we daar net even nodig want er waren inderdaad te weinig knallen![]()
Nou hier wil ik je toch even tegen spreken. Er word een demo geschoten met genoeg harde knallen. Die finale van Silver salute, en de opening- en eindschoten waren ook niet onaardig(weet iemand trouwens wat dat waren?).
Genoeg vuurwerk dus, en dan een beetje mensen en kinderen laten schrikken, die daar ook voor de lol staan. Sorry maar ik vind dat je zoiets niet kunt maken!
Maarten
Mooie foto's Stefan...! Was tóch even schrikken he dat ik naast je stond ineens.... en ja.. waar blijft mn koffie nou!?
![]()
Nou hier wil ik je toch even tegen spreken. Er word een demo geschoten met genoeg harde knallen. Die finale van Silver salute, en de opening- en eindschoten waren ook niet onaardig(weet iemand trouwens wat dat waren?).
Genoeg vuurwerk dus, en dan een beetje mensen en kinderen laten schrikken, die daar ook voor de lol staan. Sorry maar ik vind dat je zoiets niet kunt maken!
Maarten
+ YouTube Video | |