Demo Zoelen 12-12-2009

moontan

VWC lid
Waar: Zoelen
Wanneer: 12 december 2009
Wie: Wagenvoort Vuurwerk BV
Opdrachtgever: Damen
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 19.00-20.00 uur
Collecties: GBV Proline + Marijn

webinfo:
http://www.jmdamen.nl/vuurwerk.html

Laatst bewerkt:
Ze schieten elk jaar na de consumenten show, een paar professionele blokkies en een paar shells.
Vorig jaar waren die shells 6 inch.
Elk leuk om te zien, hoe groot die vlam uit de pijp is en dat effect, zo ongeloofelijk mooi.

Deze demo is een aanrader!

Vuurwerkshow in Zoelen
dinsdag 8 december 2009 17:27
ZOELEN – Voor John Daamen is het op de twaalfde van de twaalfde altijd oudjaar. Dan houdt hij zijn jaarlijkse vuurwerkshow op het open weiland tegenover het woonwagenkampje aan de Burensedijk. Die straat wordt 's avonds vanaf 19.30 uur hermetisch afgesloten, om John alle gelegenheid te bieden zijn vuurwerk af te schieten. Zowel provincie als gemeente zijn betrokken bij deze show. Omdat Daamen eerst 38 keer drie potten vuurwerk tegelijkertijd de lucht in schiet en als klap op de vuurpijl ook nog een stukje professioneel vuurwerk aan het einde van de show de lucht in brengt.

Inmiddels is zijn folder de deur uit en is hij druk doende om de winkel voor de vuurwerkverkoop helemaal op orde te brengen. De laatste dagen van het jaar zal het daar een komen en gaan zijn van mensen die hun vuurwerkbestellingen op komen halen of de tijd nemen om zelf het mooiste vuurwerk uit te zoeken. Daamen verkoopt vuurwerk van Pro-Line en Marijn, beide gevestigde namen als het gaat om mooi kwaliteitsvuurwerk.

De vuurwerkshow van Daamen start op 12 december rond 19.30 uur en is goed te bekijken vanaf de Achterstraat en de Burensedijk in Zoelen.

http://www.stadtiel.nl/page/Lokaal/Regionaal-Detail/Vuurwerkshow-in-Zoelen.463376.news

De kans is groot dat ik hier aanwezig ben. Zou een heel aardige demo moeten worden, met een goede prof show er achteraan!

vorig jaar ook geweest dit jaar hebben ze weer 8'' lidu shells.
en veel blokjes ook van lidu de (lege) blokke van vorig jaar heb ik bewaard
zeer mooie show

Was weer een super demo! had niet anders verwacht, nieuw voor mij was de marijn collectie, super verbaast over de effecten, zagen er super goed uit! 5 klasse beter dan de proline collectie die er achter aan kwam. in het begin wel ff schikken met een cake van marijn, waarvan een bombette echt bijna in het publiek knalde.

En de finale was weer heerlijk, iig 2 8" shells, jorge bs-120 en nog 2 super dikke blokken waarvan kaliber toch zeker dicht tegen de 3" aanlag, naar mijn gevoel.

Ik heb gisteren een erg leuke, aparte, demo meegemaakt :) Er werd veel geschoten, en ook de kleine prof. show was een leuk item! Maarliefst 3 stuks acht inch shells gezien! Ik geloofde het nauwelijks, maar het kan dus toch :p
Ik mocht van de baas nog op een VIP plek staan ook. John, bedankt daarvoor :wink: Al het publiek stond op de weg. Maar ik mocht het weiland in, waardoor ik letterlijk om 25 meter van het demo vuurwerk af stond! Dat had wel tot consequentie dat er af en toe wat schoten letterlijk om m'n oren vlogen :D Maar dus wel een prachtplek om vanaf te filmen. Ik heb dan ook aardig wat op film vastgelegd. Maar helaas werkt deze computer niet helemaal mee met YouTube. Ik kan de films dus pas dinsdag tonen :(
Echter heb ik ook wat foto's gemaakt! Was mijn eerste poging om vuurwerk te fotograferen, maar ik ben niet ontevreden :)
De foto's zijn van de (consu) potten Damen Box 6930 en 6940.

p1000576.jpg

p1000577.jpg

p1000578.jpg

p1000579.jpg

p1000580.jpg

p1000581.jpg

p1000582.jpg

p1000583.jpg

p1000584.jpg

p1000585.jpg

p1000586.jpg

p1000587.jpg

Mooie foto's! Aangezien ik proline al gezien had heb ik gekozen om naar Tiel te gaan, was erg benieuwd naar Wolff. Maar ben na afloop rap naar Zoelen gereden om de 8 Inch´s nog te spotten. Heb de twee laatste nog mee gekregen!

In één woord TOP!

Hier zijn de films van de intro en van de finale! in de intro zie je één 8" shell, en in de finale zie je twee 8" shells! Verder komen er ook leuke prof. blokken voorbij :)

De overige films zijn productfilms van GBV en Marijn. Die films plaats in later vanavond in de topics van de desbetreffende cakes.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Sorry dat ik je niet geloofde :p Maar dat er in Nederland 8" geschoten wordt, is wel een zeldzaamheid. En ik kon me nauwelijks voorstellen dat dit dan onaangekondigd in Zoelen of all places zou zijn :)

Back
Bovenaan