DEMO Zeewolde 30-11-2007

30 November DEMO te Zeewolde

plaats : Zeewolde
Provincie : Flevoland
wie : XXL Fireworks
wat : demo consumenten vuurwerk
waar : centerparcs de eemhof
tijd : 20.00
geschoten door Katan

header.jpg

Laatst bewerkt:
Zeer goed nieuws dit Vinnie. Bedankt voor het posten.
Is deze demo voor iedereen toegankelijk?
Ik neem aan van wel omdat hij hier geplaatst wordt.
Goede zaak, kunnen we het vuurwerk van XXL gaan aanschouwen.
Ik denk dat iedereen erg benieuwd is.

:bye:

Als er nog wat mensen gaan ga ik ook wel is maar kwartier van me af dus is makkelijk te doen :D

Zeer goed nieuws dit Vinnie. Bedankt voor het posten.
Is deze demo voor iedereen toegankelijk?
Ik neem aan van wel omdat hij hier geplaatst wordt.
Goede zaak, kunnen we het vuurwerk van XXL gaan aanschouwen.
Ik denk dat iedereen erg benieuwd is.

Ja is voor iedereen toegankelijk.

Wie o wie zijn van de partij?
Een eerste kennismaking met Jorge vuurwerk in Nederland.
Volgens mij is de Eemhof wel heel erg moeilijk bereikbaar met openbaar vervoer.

Demo is dus al overmorgen.
Mattenfreak en ik gaan er naar toe.
Bert Lammers van Lammers vuurwerk is ook van de partij.
Nog meer freaks met interesse voor de eerste live kennismaking met Jorge Nederland? of te wel XXL fireworks!!

Ik ga ervan uit dat iedereen weet hoe hij bij de Eemhof moet komen.
Als je het terrein van de Eemhof op rijdt rijdt je na 700 meter langs de portier.
Vervolgens moet je borden naar de Jachthaven volgen.
De show wordt gegeven bij het Watersportcentrum De Jachthaven.
Maar de wegen zijn overal gemarkeerd met borden van XXL-Fireworks.
Een goede reis, veel plezier en tot vanavond.

Veel plezier Fred en Mike. Ik verwacht dat het een aardig leuke demonstratie gaat worden met al dat nieuwe vuurwerk. Laat maar horen hoe de demonstratie is verlopen en hoe het vuurwerk nou echt is (aangezien de meeste producten niet meer kosten als 12 euro.

Ik ben niet van de partij aaangezien ik op de terugweg moeilijk thuis ken komen. En ik vanavond al een afspraakje heb! :rolleyes:,

Maak er wat moois van.

Kreeg net live verslag vanuit Zeewolde, en er werd me verteld dat er prachtig vuurwerk tussen zit.

Prachtig vuurwerk dus voor een mooie prijs!

Kreeg net live verslag vanuit Zeewolde, en er werd me verteld dat er prachtig vuurwerk tussen zit.

Ik kan dit bevestigen !!
Mijn wishing list wordt na het bekijken van deze Demo drastisch aangepast.
Mij favorieten zijn :
RSB 734 - Samurai
JW78 - Concorde
JW169 - Image collection FS
JW 123 - Revolution Line
JW57 - New Age
JW112 - Image Collection Whistling Cake
JW165 - Image Collection FS . Dit was een waardige afsluiter van een geweldige demo.

Bedankt XXL fireworks...jullie hebben mij overtuigd !!

Cheers:bye:
Mek

Wat mij betreft is dat een understatement. XXL heeft zich vanavond duidelijk op de kaart gezet in Vuurwerkland. Perfecte organisatie, perfecte lokatie en bovenal: een prima produkt in prijs/kwaliteitsverhouding. Iedereen die ik heb gesproken was het hier wel over eens. Heldere kleuren, veel afwisseling in de effecten, grote effecten ondanks vaak toch harde bursts; ik denk dat deze lijn dit jaar letterlijk een knaller wordt. Ik hoop dat de aanwezige cameramensen de thuisblijvers met hun filmpjes kunnen overtuigen dat ze wat gemist hebben!

Gisteren in Tiel een deel van de Broekhoff collectie gezien, maar die moet het wat mij betreft echt ruimschoots afleggen tegen XXL.

Proficiat, heren!

Allereerst xxl bedankt voor de gastvrijheid.
vandaag met The Sigarman heengegaan,was leuk om moontan en mattenfreak weer gesproken te hebben was weer een tijdje geleden.
wat xxl heeft laten zien is het een topper.
Vondt dat er nauwelijks verschil in zat tussen depoolse versie.
Als je een dealer in de buurt hebt dan weet je wat te doen hebt.

Inderdaad, weinig aan toe te voegen aan het positief commentaar van Mek en Cass. Organisatorisch was de demo tot in de puntjes toe uitmuntend geregeld.
En de vooraf hooggespannen verwachtingen zijn volledig waargemaakt.
Schitterend vuurwerk met veel producten met mixed effects, prachtige kleuren.
Het tempo van de cake,s ligt bijzonder goed, weinig stilval en vaak tempoversnellingen, de burst is hard en goed.
Ik heb geen één slechte cake gezien.

Mijn favoriete toppers:

JW 112 Magnifieke fluitcake, de beste die ik ooit gezien heb. Moordend tempo, met harde fluit en vergezeld van volle gekleurde crackling. Nog beter dan de Crocodile van Schuurmans

JW 165 Het laatste blok van de demo. Fraaie fanshaped blok, met snoeiharde burst, een razendsneltempo, en suppereffecten zoals willow,s,brocade,s en glittering in de fraaie kleuren groen, wit,rood en blauw.

Jw 161 61 shots Combinatie van mooi uitgevoerde tails,blinking, crown,willows in vele verschillende kleuren: rood,groen,blauw,lemon en wit.

JW 123 . Supersnelle cake met mooie glittering en diverse kleuren.

Van alle geshowde cakes is de prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend te noemen.

Proficiat XXL Fireworks.

:applause::applause:

Wat ik gisteren in alle opwinding nog vergeten ben te stellen, maar toch echt nog even kwijt moet:

Het KAN DUS WEL in Nederland, goed vuurwerk voor een reële prijs....

het was een leuke demo ik schrok alleen van de effecten die van somige low budget potten afkwamen zoals de 1e 16sh. 8.- echt een mooie vooral dat fluitblok een blok geweld ook harde crackling en geen enkele pauze of dat ie stuk voor stuk ging schieten gewoon salvo's na salvo's gingen de lucht geweldig
ook de ena laatste de ''Extreme'' 61 sh. 445gr. heerlijke bust mooie efecten en vooral de finale vond ik mooi en de prijs damn 29.75 voor dit blok geweldig echt somige inporteurs kunnen hier wat van leren de kwaliteit en prijs verhouding is gewoon goed......

ook na de demo even lekker na lopen praten met 2 mensen van vwc dat was gezellig.
in 1 woord een geslaagde dag

mzzl. jeffo

Ik wil ook nog een kleine toevoeging plaatsen.
En dat gaat over het verschil van beleving in het kijken naar een filmpje van een product die op de website van XXL staat of tijdens de ""real life show""
Niet dat de filmpjes van de website slecht zijn, integendeel, maar je krijgt live een veel beter beeld van de effecten, met name de grootte van de boeketten.
Ik raad een ieder ook aan om de demo,s te bezoeken waar XXL geshowd wordt.
9 december Rijswijk en 15 december Halle zijn de volgende mogelijkheden.

De dealers van Rijswijk (Frits) en 15 december (Bert) waren ook bij de demo van gisteren aanwezig. Ook zij waren dolenthousiast. Vuurwerkland Steenbergen was ook van de partij.

Ondertussen ben ik benieuwd naar het dealersoverzicht van XXL

Klinkt goed jammer dat ik niet bij de demo kon zijn maar agh..

Hopelijk komt er snel een jorge dealer bij mij in de buurt (harderwijk)

Back
Bovenaan