Demo Wolff 2010

Misschien had je het verslag van het laatste bezoek iets beter door moeten lezen:

Nieuwe producten 2010
In totaal zullen er in 2010 veertig nieuwe producten op de markt verschijnen, waarvan 15 onder het Dynasty label en de rest onder de overige labels.
Het is een traditie van Wolff om de nieuwe producten tijdens de dealeravond in september aan het grote publiek bekend te maken. Ook dit jaar houdt zij vast aan deze traditie.

Ik neem aan dat die nieuwe producten na de demo met beelden erbij gepost worden hier he ... ? Ik verheug me er nu al op ! Ik heb vorige jaar voor het eerst Wolf gehad en was uitermate tevreden !

:bye:

Ik neem aan dat die nieuwe producten na de demo met beelden erbij gepost worden hier he ... ? Ik verheug me er nu al op ! Ik heb vorige jaar voor het eerst Wolf gehad en was uitermate tevreden !

:bye:

Er wordt op die avond gefilmd dus daar kan je wel van uitgaan :)

Morgenavond dus de eerste van de twee demo,s. Ik wens alle aanwezigen veel plezier
Zelf ben ik bij de demo van woensdag van de partij.
Het grote moment van spanning is aangebroken, het uur U nadert.
Ik ben ontzettend benieuwd wat de nieuwe producten van Wolff live gaan doen.
Op papier en op film beloven het mooie producten te gaan worden.

Kan iemand mij hier vertellen hoelaat de demo's beginnen? Misschien dat ik dan nog even vanaf de weg kan kijken..

Ben heel benieuwd! Stiekem hoop dat ze met fluit gecombineerd met sier, glittering willows en geluidloos vuurwerk komen, dat hebben ze nog niet zo veel bij Wolff. En natuurlijk een paar vernieuwende effecten. Het bestaande assortiment is allemaal top vuurwek, dus kan niet wachten op de nieuwe films!
Veel plezier vanavond voor die erheen gaan!

ik hoop op big Silver Salute blokje rest zit altijd wel goed.
en wolff komt altijd wel met mooi spul dus daar vertrouw ik ze wel op:P

Veel plezier vanavond Boys Van VWC zet maar mooi op film voor ons(A)

Na deze avond hebben jullie natuurlijk alle informatie wanneer mogen jullie deze vrij weergeven of moeten jullie afwachten op het seintje dat jullie krijgen van wolff zelf ?

ik hoop op big Silver Salute blokje rest zit altijd wel goed.
en wolff komt altijd wel met mooi spul dus daar vertrouw ik ze wel op:P

Veel plezier vanavond Boys Van VWC zet maar mooi op film voor ons(A)

Komt goed. Ralph en ik nemen beiden onze camera mee. Voor mij een eerste keer filmen dus verwacht niet te veel van mij haha.

Na alle waarschijnlijkheid krijgen jullie vanavond al informatie.

Wow dat is snel. Ik ben benieuwd !

Ik hoop op een paar goede cakes met mooie effecten en ook goede budget cakes voor mooie prijzen. We zullen zien. Stiekem hoop ik ook nog op een single shot van die silver salute maar dat is afwachten:p

Veel plezier vanavond mannen :wink:

100% zeker dat vanavond alle producten er al op staan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan