Demo: Wagenvoort Vuurwerk Wapenveld 13 december 2013

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Wapenveld
Datum: 13 december 2013
Tijdstip: Tussen 18:30 en 21:30
Schietbedrijf: Wagenvoort
Wat: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: Demo Wagenvoort Vuurwerk

het is misschien Mostert na de maaltijd maar het begon om 7 uur .
om eerlijk te zijn vond ik het gros van wat er geschoten werd maar middelmatig .
maar toch heb ik toch 11 producten gezien waar ik wel belangstelling naar heb .
ik heb helaas wel moeten constateren dat er wel beknibbelt word op de productie kosten .
nou zou je ook kunnen stellen dat de container misschien wat vochtig was, maar met wat ik zag kon het daar niet aan liggen .

het is misschien Mostert na de maaltijd maar het begon om 7 uur .
om eerlijk te zijn vond ik het gros van wat er geschoten werd maar middelmatig .
maar toch heb ik toch 11 producten gezien waar ik wel belangstelling naar heb .
ik heb helaas wel moeten constateren dat er wel beknibbelt word op de productie kosten .
nou zou je ook kunnen stellen dat de container misschien wat vochtig was, maar met wat ik zag kon het daar niet aan liggen .

Dit was allemaal oude collectie daar de meeste importeurs de nieuwe producten nog op de boot hebben staan.
Het kan dus eigenlijk niet dat wat je aangeeft. Je hebt niet kunnen zien dat er is bezuinigd.

Overigens is er in de demo gekozen om meer goedkopere producten te laten zien, zodat ook iemand met een kleine beurs zich goed kon oriënteren.

Dit was allemaal oude collectie daar de meeste importeurs de nieuwe producten nog op de boot hebben staan.
Het kan dus eigenlijk niet dat wat je aangeeft. Je hebt niet kunnen zien dat er is bezuinigd.

Overigens is er in de demo gekozen om meer goedkopere producten te laten zien, zodat ook iemand met een kleine beurs zich goed kon oriënteren.

hoe weet jij dat dit de oude meuk was ?
en hoezo goedkope producten heb jij wel een schietlijst gezien ?

ooooh maar dat wist ik echt niet

kijk jan en alle man loopt hier rond .
ik kan echt aan de naam niet zien of het een proff is, laat staan dat ik weet wat er precies op het veld staat .
ik heb beoordeelt op wat ik zag niet op wat ik wist .
dus bij deze bied ik tot in zoverre mijn excuses aan

Back
Bovenaan