Demo: Vuurwerkwinkel Enschede 19 december 2014

leo303

VWC lid
Stad/dorp: Enschede
Datum: vrijdag 19 december
Tijdstip: 19:00 uur
Winkel: Vuurwerkwinkel Enschede
Schietbedrijf: Royal Fireworks
Max. kaliber: consumentenvuurwerk (30mm)
Bijzonderheden: Na de demo kunt u een kijkje nemen en uw bestelling plaatsen bij ons in de winkel aan de Binnenhaven 2 te Enschede (500 meter verder).

ik zag deze er nog niet bij staan, dus bij deze :wink:

Straks maar eens ff die kant op. Meestal worden hier de nieuwe producten geschoten(als de container binnen is)

net terug van de demo.
al met al leuk, maar niet meer dan leuk.
leuke producten gezien maar geen wow effect.
prijs/kwaliteit ligt erg hoog.
en de finale was geen finale..., de "buurman" in de straat heeft een betere finale in de straat.
maar ondanks dat, wel genoten van dit alles;)

ben ook even geweest,viel mij ook beetje tegen.
de oude producten zoals de sky palms zijn mooier/beter dan het nieuwe spul.
ook de garden of eden 2,0 is leuk maar meer zeker niet.

de finale hadden ze beter niet kunnen doen,dit was gewoon 3x niks.
maar wel weer even kruit kunnen snuiven.

12..jpg

Inderdaad geen wow factor.
Vond de New Moon en de Gate of Heaven 2 de beste producten.
Zelfs de Sky Palms was ik niet van onder de indruk.
Deze heb ik verleden week ook bij Harings gezien, daar was hij stukken beter.

Ik denk dat verschillenden niet onder de indruk waren omdat de cakeboxen vrijwel volledig per cake zijn geschoten. Er zat teveel tijd tussen de cakes. Hierdoor verliest een cakebox gelijk alle power.

Ik ben blij hier even geweest te zijn. Toch de meeste cakeboxen + Multicolor mayhem mogen aanschouwen.

net terug van de demo.
al met al leuk, maar niet meer dan leuk.
leuke producten gezien maar geen wow effect.
prijs/kwaliteit ligt erg hoog.
en de finale was geen finale..., de "buurman" in de straat heeft een betere finale in de straat.
maar ondanks dat, wel genoten van dit alles;)

Finale leek wel of er 2 dozen GOE1 werden afgeschoten. Beetje chaotische demo.

Ik neem aan dat de meeste bezoekers van VWC daar toch prima doorheen kunnen kijken?
Jawel hoor, maar persoonlijk vond ik ook de meeste doorlontbakken als geheel niet vet genoeg gezien de prijs die je ervoor betaalt. Elke bak had wel een paar losse cakes die erg mwoah waren. New Moon daarentegen wel erg goed!
En zo'n "finale" kan je beter achterwege laten, of gewoon iets fatsoenlijks proberen op te bouwen. Heren van Royal kunnen veel beter, dus waarom het vrijdag nu zo ging is me een raadsel...

Jawel hoor, maar persoonlijk vond ik ook de meeste doorlontbakken als geheel niet vet genoeg gezien de prijs die je ervoor betaalt. Elke bak had wel een paar losse cakes die erg mwoah waren. New Moon daarentegen wel erg goed!
En zo'n "finale" kan je beter achterwege laten, of gewoon iets fatsoenlijks proberen op te bouwen. Heren van Royal kunnen veel beter, dus waarom het vrijdag nu zo ging is me een raadsel...

De finales worden aangeboden door de betreffende vuurwerkwinkel. Betalen ze voor.

Ja precies...
En dan nog, als je al een finale probeert te schieten, dan begin je rustig en eindig je met 'iets' meer. Dat leek nu het tegenovergestelde. Het pruttelde naar het einde toe, terwijl er redelijk gestart werd.

het duurde ook al vrij lang voordat er werd begonnen. Maar ben wel blij dat ik even geweest ben.

Back
Bovenaan