[Demo] Vuurwerktotaal Zoetermeer - 20 december 2024

Added to Calendar: 20-12-24

Tom_ztm

VWC lid
Winkel: Vuurwerktotaal Zoetermeer
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Benthuizen
Datum: Vrijdag 20 december 2024
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Collectie: Vuurwerktotaal, Lesli en Riakeo
Bijzonderheden: Demo + grote finale

Credits voor de enige echte Vuurwerkkoning

Er is ook nog een show op 13 december bij Winkelcentrum Oosterheem in Zoetermeer, maar hier staat niet specifiek 'demo' bij. Iemand die weet wat dat voor een show is?

IMG_6044.JPG

Zie ook: https://vuurwerktotaalzoetermeer.nl/vuurwerkshow-zoetermeer/

Laatst bewerkt door een moderator:
De Show van 13 december is de afsluiting van de Lichtjesparade. Kleine show met consumenten vuurwerk van vuurwerktotaal (show van vorige jaren is terug te vinden op youtube).
Beide waarschijnlijk wel aanwezig.

Als hij dit jaar wel doorgaat ben ik er zeker bij! Vorig jaar door de harde wind gecanceld helaas.

Ik heb contact gehad met Vuurwerktotaal Zoetermeer en ik heb alvast de schietlijst van de demo ontvangen en die mag ik hier met jullie delen. Een aantal producten hebben zich vorige week al bewezen bij de show in Zoetermeer, maar het is wel erg fijn om ze nu in enkelvoud te beoordelen. Schietlijst ziet er goed uit en ik kijk erg uit naar aankomende vrijdag.

Screenshot_20241216_185822_Samsung Notes.jpgScreenshot_20241216_185840_Samsung Notes.jpgScreenshot_20241216_185855_Samsung Notes.jpgScreenshot_20241216_185940_Samsung Notes.jpg

Oef. Veel “twijfelgevalletjes” die ik nog niet durfde te bestellen (White red rebel zou vorig jaar zijn tegenvallen, Riakeo 500 leek mij “te goedkoop” voor een Riakeo cake) worden geschoten. Ik vrees dat ik na deze demo toch weer met pijn in de portemonnee vertrek… :applause:

Hoop dat deze morgen door gaat. Wind ziet er niet top maar acceptabel uit (6 m/s), maar in de avond wel kans op wat (lichte) regen in het westen. Ik hou de Facebook pagina in de gaten waar als het goed is net als vorig jaar updates worden geplaatst.

Onwijs veel zin in morgen! :handsup:

Hoop dat deze morgen door gaat. Wind ziet er niet top maar acceptabel uit (6 m/s), maar in de avond wel kans op wat (lichte) regen in het westen. Ik hou de Facebook pagina in de gaten waar als het goed is net als vorig jaar updates worden geplaatst.

Onwijs veel zin in morgen! :handsup:
Top! Ik was ook al een beetje bang dat die niet zou doorgaan

Ik ga hier vanavond ook eens even kijken, de reacties op o.a. Riakeo zijn tot nu toe zo goed dat ik er nog eens wat producten live van ga bekijken.

Back
Bovenaan