[Demo] Vuurwerktotaal Zoetermeer - 20 december 2024

Added to Calendar: 20-12-24

weinig vernieuwends op die lijst, neem daarvoor niet de moeite om 1,5uur te rijden.
zie het over een uur wel op forum

groeten en plezier

Wat was dit een leuke demo en wat een dikke finale. Het was goed georganiseerd en gezellig. Ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van de producten! Gisteren was ik nog bij de Huisman demo en daar vielen flink wat producten tegen, vooral die van Magnum. Het lijkt wel of ze bij Vuurwerktotaal / Lesli het tegenovergestelde doen! Ik had vorig jaar de White Red Rebel, nou deze is er flink op vooruit gegaan dit jaar. Al het Riakeo spul was ook weer errug lekker ondanks de harde wind. Jammer dat de Scuba zo snel leeg schiet. Ook compounds als Futuristic Salvo en Brutal Buffalo, die ik op voorhand totaal niet interessant vond, waren verrassend goed eigenlijk. De Dutch Protocol was wel errug dik hoor pohhh, alleen volgens mij verkeerd om aangestoken? De finale was echt onwijs dik, en dat met alleen maar consumentenspul, hulde! 👍

Leuke demo! Lekkere chocomelk en mooie producten gezien. Riakeo heeft mooie dingen, Riakeo 500 vond ik het erg goed doen als 'budget-variant'. Hangin and bagin viel me ook positief op, leuke fish mine met lang dwarrelend goud. Erg fraai. De futuristic salvo viel me positief op, leuke bak voor dat geld. Ook de Dutch protocol ging weer goed hard, alleen even andersom aansteken in de straat ;)

Finale was erg lekker hoor!!

Leuke demo!
Die code s viel ook niet tegen!
En die zodiac! Man wat een leuke bak! Als die nou onderdeel wordt van een compound dan heb je me!

Back
Bovenaan