Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ramon, kunnen we ook verzoekjes indienen voor de demo.
Hierbij mijn verzoekjes:
Skyline: Blue Pearl, Supreme
Rubro: Buurtassortiment XXL, Event Cake 1 en 2, Heavy Load 500
Bonfire: Sunrise, Miracle, Midnight delight
Marijn: Levensgenieters, Goud, Heksenketel, Tweelingen (en eigenlijk ook middeltje, Jorus Rampestamper, maar die verkoop je niet)
Dynasty: Cape Town, Battle, Sniper,
Groet,
Mark
Of gaan we enorm met de tijd mee, en mogen wij interactief, meebepalen wat er geschoten wordt? Of beter nog, wat er zeker in de megafinale moet komen. (karton silver salutes tegelijk) Lijkt me wel leuk om via een poll mee te mogen bepalen wat er geschoten wordt. (al zou het maar voor een deel zijn van de demo / megafinale zijn)
Het was een geweldige Demo! Bedankt!
Ik heb de gehele demo gefilmd. Hier alvast de finale:
HD YOUTUBE:
movie
Kan iemand mij vertellen welke cake er op 3.04 min. begint, met silver whirls die in z-shape schiet? Dit lijkt me wel een topper zo op de film afgaand.
Bier? Bier? De enige demo waar ik ooit bier te koop zag staan was in Duitsland...Bier en vuurwerk gaan niet samen. Bier en autorijden ook niet. Ik zie dan ook niet in waarom er bier of wijn te koop zou moeten zijn bij een vuurwerkdemo. Glühwein misschien....maar bier....nee.
Ik vond het jammer dat je geen bier kon krijgen. mischien een tip voor volgend jaar bier voor mij en wijn voor de dames
Als ze alcohol willen schenken moeten we ook weer een horecavergunning etc. aanvragen en ik geloof dat dat niet zo makkelijk gaat....
Maargoed ik heb het niet gemist hoor, was een top avondje!