Demo: Vuurwerk Zoetemeer 19 december 2016

Leuke demo, prima te zien vanaf de brug!

Vond het wel vreemd dat de presentator meerdere keren sprak over regelgeving waardoor verschillende demo items niet per twee geschoten konden worden, maar in de finale ging een veelvoud aan producten tegelijk de lucht in. Iemand die weet hoe dit zit.

Vandaag gehoord dat China Red Golden Dream afgekeurd is, vanwege vallend vuur (bedankt ylke) maar zag tijdens de demo meerdere items met vallend vuur, tot op de grond zelfs. Ook hier vooral de goud cakes.

Ben benieuwd, hoop dat het bij de Golden Dream blijft.

Prima demo zoals altijd. Was weer genieten.

ijdzawapcuuxg.jpg

Video van de finale.

Toffe demo zoals elk jaar.
Vond de Burning Vegas erg gaaf, alleen wel mee uitkijken in de straat:)
daarnaast The Chosen One en Chronicles of Gold waren ook erg mooi.

Wat mij wel opviel was dat veel cakes erg laag klapten of tot de grond kwamen en nog steeds branden.

Leuke demo, prima te zien vanaf de brug!

Vond het wel vreemd dat de presentator meerdere keren sprak over regelgeving waardoor verschillende demo items niet per twee geschoten konden worden, maar in de finale ging een veelvoud aan producten tegelijk de lucht in. Iemand die weet hoe dit zit.

Vandaag gehoord dat China Red Golden Dream afgekeurd is, vanwege vallend vuur (bedankt ylke) maar zag tijdens de demo meerdere items met vallend vuur, tot op de grond zelfs. Ook hier vooral de goud cakes.

Ben benieuwd, hoop dat het bij de Golden Dream blijft.

Dit betrof waaier cakes waardoor er een breder schietveld nodig is. Als je er 2 op voldoende afstand van elkaar wil neerzetten kom je ruimte tekort op het eiland. Vandaar dat de waaiers allemaal op de uiterste punt van het eiland stonden, tenzij de schiethoek steil genoeg was dat ze schuin genoeg omhoog gingen

Laatst bewerkt:
Prima demo weer gezien hier gisteren. Vooral in de middensegment prijsklasse kwamen een aantal erg leuke cakes voorbij!

Hier nog maar een keer het finale showtje :)

Dit betrof waaier cakes waardoor er een breder schietveld nodig is. Als je er 2 op voldoende afstand van elkaar wil neerzetten kom je ruimte tekort op het eiland. Vandaar dat de waaiers allemaal op de uiterste punt van het eiland stonden, tenzij de schiethoek steil genoeg was dat ze schuin genoeg omhoog gingen

Dat van die waaiercakes had ik gezien en kan ik begrijpen, echter meer dan de helft betrof straight shooting cakeboxen zoals Bang Brothers, Tante Rikie en Binnenhuisarchitect.
Bij de demo zaterdag jl. van De Kanonslag vuurwerk werd alles per twee geschoten, waar het publiek zelfs nog een flink stuk dichterbij stond.

Wellicht de woningen die in Zoetermeer in de buurt staan? Zou raar zijn, want zoals gezegd werden in de finale ook meerdere posities tegelijk gebruikt. Ik begrijp dus geen moer van hoe het zit met die regelgeving. Kan het zijn dat uit kostenoverwegingen besloten is niet dubbel te schieten?

Even voor de duidelijkheid: ik probeer niet de demo af te kraken, ik wil graag begrijpen hoe het zit.

Goed, niet dat iemand het nog boeit, maar hierbij mijn beelden:

Niet zo neerbuigend doen over jezelf kerel, mensen zijn zeker wel geïnteresseerd in jouw beelden.
Misschien moet je gewoon een paar foto's (die jij het mooist vindt) uploaden, in plaats van een hele lijst onder elkaar :wink:

De rest van de foto's kunnen ze toch wel op je website bekijken :)

Gewoon lekker foto's/video's blijven maken als je er plezier in hebt!

Jwtjuh :bye:

Een hoop beeldmateriaal is al aangeleverd zie ik, we doen gewoon gezellig mee.
Erg leuke producten gezien gisteravond, de toppers zijn al genoemd :thumbup:

Hier de video (speciaal voor Scav onze moderator de link ZONDER "s" in de "https://" geplaatst :cool:
Zodoende kunnen de mensen dus blijkbaar ook op hun mobiele telefoon naar filmpjes kijken :)

Jwtjuh :bye:

Back
Bovenaan