Demo: Vuurwerk Zoetemeer 14 december 2015

Ook weer geweest. Helemaal eens met jullie commentaar maar vond de finale wel redelijk kort en was al snel een chaos. Einde was wel weer helemaal top.
Ik snap alleen die sweetlake lijn niet die van hun zelf is, of het was nog niet droog genoeg maar vond daar weinig aan.
Is iemand het nog opgevallen dat de box voor de big momma een (slechte) kopie leek van de big momma? Zag namelijk heel veel vergelijkenis in de 2 boxen.
Black Cobra en Cruelty presteerde goed en daar was ik voornamelijk voor gekomen dus wat dat betreft geslaagd!

De box voor de Big Momma was de Ghettoblaster, heeft inderdaad dezelfde effecten maar dan minimaal 2x zo klein. Dan zou ik een extra tientje neerleggen voor de Big Momma.

Ook weer geweest. Helemaal eens met jullie commentaar maar vond de finale wel redelijk kort en was al snel een chaos. Einde was wel weer helemaal top.
Ik snap alleen die sweetlake lijn niet die van hun zelf is, of het was nog niet droog genoeg maar vond daar weinig aan.
Is iemand het nog opgevallen dat de box voor de big momma een (slechte) kopie leek van de big momma? Zag namelijk heel veel vergelijkenis in de 2 boxen.
Black Cobra en Cruelty presteerde goed en daar was ik voornamelijk voor gekomen dus wat dat betreft geslaagd!

kan wel kloppen dat is de budgetversie van de big momma zonder kooi 10 euro goedkoper ook geloof ik.

Ik als Big Smile Fireworks - Fan, moet nu toch even zeggen dat ik de finale minder boeiend vond dan voorgaande jaren.
Ik heb de film van vorig jaar eens zitten bekijken en wat mij opvalt is dat de show gewoon bijna een kopie is van die van vorig jaar.
Enkel wat aanpassingen, maar wel met dezelfde terugkerende thema's... Het lijkt wel of ze dit jaar minder tijd hebben besteed aan de creativiteit in de show.

Desalniettemin ben ik blij dat ik weer van een avond vol vuurwerk heb mogen genieten. Het is tenslotte nog steeds gratis :)

De beelden van de finale komen eraan.

Tot volgend jaar!

Jwtjuh

Hierbij nog een berichtje van mij helemaal eens met jullie commentaren. Zilver hero cake vond ik wel mooi. Exodus had ik mooier verwacht als ik die film zo bekeek op de site. In de black cobra lijken veranderingen te zitten viel me broer ook op meer balletjes. Finale was korter leek wel, vond het desalniettemin toch wel leuk hoor, maar leek idd of ze er minder tijd aan hadden besteed met opbouwen. Ik wil ook weer niet teveel klagen. Mooie demo, blijft super...

Alle cakeboxen van vanavond zijn inmiddels geupload. Erg fijn dat precies mijn trein niet meer reed en die erna ook allemaal niet meer.

Hier de finale en voor de boxen check de topics hier op het fora of op mijn kanaal!!!

Wat een heerlijke demo, kan weer in het boekje van geslaagde demo's in Zoetermeer (zoals altijd eigenlijk).

Grote schietlijst, bij mij staat idd ook weer de Cruelty en Stars over Paris met een dikke plus. Ook was ik positief verrast over de Phenomenon. Evenals de Titanium Maniac en The Intimidator positief verraste.

En dan die finale, WOW! Ik vond hem echt heeeeerlijk! Volgens mij zag ik daar stiekem ook een hele mooie cake van Evolution tussen??

Wie schoot deze demo eigenlijk, wil graag nog wel eens een leuk showtje door ze laten schieten namelijk op een belangrijke dag :)

Big Smile Fireworks :-)

Was like always een geslaagde demo! Cruelty, titanium maniac en black cobra 120 waren voor mij de toppers van de avond!

Ging inderdaad een hoop fout. Heleboel potten vond ik ook niet zo spannend, maar de finale maakte het weer een beetje goed. Vorige jaren was het in ieder geval een stuk spectaculairder.

Over de sweetlake serie; dat concept begrijp ik nou ook niet helemaal. Het zijn allemaal potten zonder goede burst, met kleine boeketten en allerlei verschillende effecten snel door elkaar. Ziet er niet uit, gewoon een grote bende in de lucht. Dat mensen die dingen nog kopen, voor hetzelfde geld heb je heel wat moois!

Laatst bewerkt:
Ging inderdaad een hoop fout. Heleboel potten vond ik oon kiet zo spannend, maar de finale maakte het weer een beetje goed. Vorige jaren was het in ieder geval een stuk spectaculairder.

Over de sweetlake serie; dat concept begrijp ik nou ook niet helemaal. Het zijn allemaal potten zonder goede burst, met kleine boeketten en allerlei verschillende effecten snel door elkaar. Ziet er niet uit, gewoon een grote bende in de lucht. Dat mensen die dingen nog kopen, voor hetzelfde geld heb je heel wat moois!

Vindt alleen de Titania wel een leuk concept hebben, met opbouwende boeketten qua grootte en daarna steeds groter wordende crackling wolken. Is omlabeling van December Doom uit de Exxclusive lijn van Intratuin. Verder inderdaad niet veel bijzonders.

nou ik moet zeggen....ben door de jaren heen bij heel veel demo s geweest maar deze was toch wel heel geslaagd.
misschien voor de freaks die elk jaar hierbij zijn dat het tegen viel maar wij waren er voor het eerst maar wat een super demo.
duidelijke uitleg bij elk product en ja er gingen wat dingen fout maar dat gebeurt bij elke demo.
bij de meeste demo s hoor je de omroeper niet eens.
voor mij sprong de black cobra 120 en de salute72 van barely legal eruit en de finale was super....mijn complimenten.

Er stond een behoorlijk lange sliert aan statieven langs de kant gisteravond. 1 van die statieven was van mij. En ja, daar stond een camera op. Er zijn zat filmpjes gepost, maar bij deze ook nog maar even die van mij:

Jwtjuh :bye:

Mag ik heel kort door de bocht de conclusie trekken dat iedereen het er wel over eens is dat de geschoten produkten van Lesli kwalitatief niet in de buurt komen van die van Wolff?
Een enkele uitzondering daargelaten (Tiberium)?

Dat was althans mijn conclusie, en tevens een bevestiging van de verwachtingen....

En dat verklaart tevens de, laten we zeggen, matige prestaties van de huislijn Sweetlake.

Leuke demo, enkel niet veel producten die er tussenuit sprongen, veel ploffers helaas

De omroeper moet ook nog eens leren tellen zeg man man

Hier nog filmpje van de Finale

Mag ik heel kort door de bocht de conclusie trekken dat iedereen het er wel over eens is dat de geschoten produkten van Lesli kwalitatief niet in de buurt komen van die van Wolff?
Een enkele uitzondering daargelaten (Tiberium)?

Dat was althans mijn conclusie, en tevens een bevestiging van de verwachtingen....

En dat verklaart tevens de, laten we zeggen, matige prestaties van de huislijn Sweetlake.

wolf klapte in bijna alles verre overheen dan lesli en dan zeker als je kijkt naar prijs.
Veelal de producten van ruim 30 40 euro praat je pas over burst en boeketten bij lesli.
Dit zie je ook in bijv de hele groenrijk en intratuin collectie.
Alles is het meestal net niet. sommige producten uitgezonderd.
Ook de sweetlake er was er 1 die begon klein uiteindelijk wel flinke burst en boeketten maar dat was ook de enige.

Sweetlake lijn is (of een omlabeling) van Lesli?

Omroeper had het vaak even mis bij de boxen maar ach voor de rest wel goed geregeld met een omroeper die te verstaan was en een scherm waar alle producten op voorbij kwamen.

wolf klapte in bijna alles verre overheen dan lesli en dan zeker als je kijkt naar prijs.
Veelal de producten van ruim 30 40 euro praat je pas over burst en boeketten bij lesli.
Dit zie je ook in bijv de hele groenrijk en intratuin collectie.
Alles is het meestal net niet. sommige producten uitgezonderd.
Ook de sweetlake er was er 1 die begon klein uiteindelijk wel flinke burst en boeketten maar dat was ook de enige.

Ik kan je vertellen dit was de om labeling van de pamela!

Back
Bovenaan