Demo: Vuurwerk Zoetemeer 14 december 2015

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Zoetemeer
Datum: 14 december 2015. Met als uitvalsdatum 17 december 2015
Tijdstip: 20:00
Bijzonderheden: na de vuurwerkdemo een finale mede mogelijk gemaakt door ZFM en Bella Torino. En voor diegene die er niet bij kan zijn is er een livestream via www.zfmradio.nl!
Collecties: Dynasty, New Spirit, Pyro Bandits, Pyrobase, Sweetlake (eigen lijn), en combi-boxen van Lesli en Wolff

Morgenavond present, ben benieuwd naar de exodus die ze gaan schieten heb hem al besteld voor een spotprijs van 125 eurie in Lopik... Hoop ook weer op een mooie finale, maar dat zit wel snor denk ik..;) Finale staat altijd op 1 bij mij. Z-FM & Ristorante & Pizzeria Bella Torino top dat jullie dit mogelijk maken!!! Tot morgen

Echt een hele leuke demo op een toplocatie in het centrum! En prachtig weer vanavond!
Ik kwam vooral voor de Lesli boxen en helaas moet ik zeggen dat ze me niet overtuigd hebben. Het waren ook zeker geen floppers trouwens. Was vooral benieuwd naar de Silver Hero, maar de effecten waren niet vol genoeg vond ik. De Fifty Shades of Gold is een leuk concept met eenzelfde effect in verschillende schietrichtingen. Is toch het geld niet waard.

De Black Cobra was de beste box. De Exodus overtuigde helaas niet. Wat aan de trage kant en qua grootte haalde die het niet bij de Black Cobra.

Van de losse cakes staken de good old Cruelty en The Intimidator er bovenuit voor mij. Van de New Spirit lijn vielen de Titanium Magic en de Tiberium positief op. De Tiberium is een pruttelfonteintje met daarna een V-shape met enorme boeketten die laag klappen!
Verder presteerden de Concerto Rosso en Stars over Paris weer netjes!

Met schieten ging het soms niet helemaal goed, waardoor de speaker het af en toe kwijt was. Kan gebeuren! Vond er ook best veel ploppers tussen zitten, kruit wellicht nog niet lekker droog?!

De finale was kort maar krachtig! Weet iemand welke cake dat op het laatst was met die rood met paarse tails in waaiervorm? Of is dat geen consumentenspul?

Kortom: topavondje Zoetermeer!

Echt een hele leuke demo op een toplocatie in het centrum! En prachtig weer vanavond!
....

Kortom: topavondje Zoetermeer!

Helemaal met eens met al je punten. Erg leuke demo, goed weer en mooie locatie.. lekker galmend tussen de gebouwen.

Wat een heerlijke demo, kan weer in het boekje van geslaagde demo's in Zoetermeer (zoals altijd eigenlijk).

Grote schietlijst, bij mij staat idd ook weer de Cruelty en Stars over Paris met een dikke plus. Ook was ik positief verrast over de Phenomenon. Evenals de Titanium Maniac en The Intimidator positief verraste.

En dan die finale, WOW! Ik vond hem echt heeeeerlijk! Volgens mij zag ik daar stiekem ook een hele mooie cake van Evolution tussen??

Wie schoot deze demo eigenlijk, wil graag nog wel eens een leuk showtje door ze laten schieten namelijk op een belangrijke dag :)

Heerlijke demo gezien.
de combi boxen vielen mij een beetje tegen behalve dan de Cruel Traction maar dat is natuurlijk bekend:-)

Verder was The Intimidator voor mij egt wel de topper van de avond, wat een klappen gaf die!

lekkere finale met mooie prof minen topper!

Toffe demo en een lekkere finale :) Vond de Cruelty en Stars Over Paris helemaal top. Verder plusjes genoteerd bij de Titanium Maniac (vond de burst heel erg lekker bij deze), The Intimidator, Tiberium, Silver Hero, Black Cobra 120 en de Fifty Shades of Gold. Al is de laatste wel wat te duur naar mijn mening.. Was jammer dat een aantal producten er niet zo'n zin in hadden. Wat, heel begrijpelijk, tot wat verwarring leidde bij de speaker. Maar het mocht de pret niet drukken :D

Mee eens met bovenstaande comments! The Intimidator, Cruelty, Concerto Rosso, Black Cobra 120, aantal cakes van de New Spirit! Helaas, maar de Silver Hero en Exodus laat ik links liggen! Jammer dat het mis ging met een aantal boxen! Cakes uit boxen die niet afgingen, 2 cakes tegelijk uit de Black Cobra/ Cruel Traction! Het valt nij elk jaar weer op hoeveel volk er op af komt en ook dat er best wel wat geknald wordt hier en daar! Hier een filmpje van de finale!

Ook weer geweest. Helemaal eens met jullie commentaar maar vond de finale wel redelijk kort en was al snel een chaos. Einde was wel weer helemaal top.
Ik snap alleen die sweetlake lijn niet die van hun zelf is, of het was nog niet droog genoeg maar vond daar weinig aan.
Is iemand het nog opgevallen dat de box voor de big momma een (slechte) kopie leek van de big momma? Zag namelijk heel veel vergelijkenis in de 2 boxen.
Black Cobra en Cruelty presteerde goed en daar was ik voornamelijk voor gekomen dus wat dat betreft geslaagd!

Back
Bovenaan