demo voxvuurwerk met aansluitende meeting

Ga mn best doen om ook te komen vanuit Amersfoort.

gaaf dat mensen van zo ver weg zelfs nog komen!!
had je ook nog na de meeting willen komen?
ik denk dat we gewoon moeten afwachten wie er zijn die avond,en wie nog naar de zaak zou willen komen

ik ben te herkennen aan een blauw wit geblokte jas en zal zeker vroeg aanwezig zijn!!

vanaf nu gaan we verder onder rara wie ben ik:p

ik denk dat we gewoon moeten afwachten wie er zijn die avond,en wie nog naar de zaak zou willen komen

ik ben te herkennen aan een blauw wit geblokte jas en zal zeker vroeg aanwezig zijn!!

Haha ik kom er ook vandaan. Maar ik ben benieuwd naar jullie mooie vuurwerk!!

Heb me expres niet aangemeld voor de meeting, omdat ik het ook een beetje af laat hangen van het weer en hoe druk ik morgen ben. Maar misschien loop ik wel ff mee :)

Afhankelijk van de drukte en het weer kom ik ook samen met een paar maten. De laatste voorspellingen voor morgenavond voor de regio Meppel zijn nu in ieder geval positief. Even afkloppen!!

het is morgen al zover.
ik zal proberen er rond 18.45 al te zijn.
ik heb een blauw witte jas aan en mijn vriendin is er ook(die heeft een zwarte jas met bont muts)

ik hoop natuurlijk wel wat mensen tegen te komen!!!!

tot morgen allemaal!

en duimen op droog weer he:)

Zijn er toevallig ook mensen die langs Zwolle komen en nog 2 plekjes in de auto over hebben? Zou nog beter zijn als er iemand langs Kampen rijdt, maar daar ga ik maar niet van uit :p Je mag me PM'en als je plekje over hebt :)

Back
Bovenaan