Het was een gezellige avond. De dikke laag sneeuw geeft een bijzonder tintje aan de show. Het dempt de knallen, weerkaatst veel licht, en vermaakt alle kinderen. Maar ook de mods vermaakten zicht prima met de sneeuw

Al dan niet in de vorm van "yellow snow", maar dat verhaal vraag je maar aan Jawe en Kruitsnuiver
De locatie was KOU-HOUD! Beetje wind erbij, en dik onder nul. Omdat je stilstaat, krijg je het al gauw koud aan de poten. Man, het duurde wel een uur voordat ik weer warme tenen had

Mooi vuurwerk gezien. Maarliefst 50 producten die prima elektrische geschoten werden. Een leuke diversiteit aan merken, die ook duidelijk terug te zien was in het vuurwerk.
De finale was ver boven mijn verwachting! Er was echt een prachtig spektakel neergezet! Gedeeltelijk op muziek geschoten, keurig ritmisch met duidelijk thema's. Meerdere finales naar het eind toe deden de spanning alleen maar oplopen. De finale duurde zo'n 8½ minuut, wat ook goed lang is

Na afloop konden we gelukkig even napraten in de warme winkel van Harten4. De hapjes waren niet aan te slepen

Alle personeelsleden van Harten 4, bedankt!
Hier de film van de finale! Wel HD aanklikken hè?
Ik heb ook wat foto's gemaakt. Die moeten ik nog even uitzoeken en editten. Komen later online.