Ik ben ook weer thuis

Het was een leuke, goed verzorgde demo. Erg zonde van die zeer zware regen- en hagelbui die er eventjes overtrok! Precies midden in de demo hoosde het keihard, waardoor er een stuk of tien producten in het water vielen. Mijn camera heb ik toen maar even opgeborgen. De rest van de artikelen zijn met wat water op de lens gefilmd. Die komen online in de topics.
Ik ben flink teleurgesteld in Broekhoff. Ik heb me dit jaar totaal niet in Broekhoff verdiept, maar jeetje van een meuk!

Meestal is dat merk gewoon duur, maar wel kwalitatief goed. Vandaag was het echt rotzooi eerste klas. Stardust was hilarisch slecht, Black Diamond nog geen euro waard, en Star King om te janken. Rubro kwam een stuk beter uit de verf. Juggling Bouncer is prima, maar geen topper. Gravity steelde de show deze avond! Verreweg met afstand de beste cake van de avond. Flacid Cannon streep ik van mijn lijst als gevalletje 'net-niet'. Skylander was erg amusant, net als Wicked Warlock. Aan die twee zal iedereen plezier beleven.
De finale zat erg lekker in elkaar

Leuke muziek erbij en keurig elektronisch ontstoken. Gek genoeg heb ik de bruutste, dikste en hardste cakes van de avond allemaal in de finale gezien. Ik weet helaas niet precies wat er allemaal is geschoten in de finale, maar het viel echt op dat de grootste en dikste boeketten, met de hardste klappen, uitsluitend in de finale zaten. De rest van de demo stond echt in schril contrast.
Vechtweelde bedankt voor de prima demo! Regen kunnen jullie niks aan doen. Slechts weinig mensen vertrokken gelukkig ook door de regen. De oliebollen smaakten weer prima, evenals de warme choco
Hierbij de finale op film. De producten (voor zover gefilmd vanwege regen) komen in de producttopics