Demo: Valk Vuurwerk Nijverdal 13 december 2013

Zena vond ik vanavond de grote verrassing. Wat een mooie kleuren hebben die cakes. En super blinkers in de cakes.Zena is voor mij de beste van dit jaar. Kwaliteit voor een mooie prijs.

Zena was inderdaad erg goed. Ik stond versteld van de salute cake 1!!! Die gaat er nog een paar keer komen!

Die Zena box was geweldig. Mooie kleuren en grote boeketten en ook nog eens erg goede blinkers. Toch de bestellijst nog even bijstellen.

Ik heb een aantal filmpjes gemaakt. Deze volgen nog. Wanneer is nog even de vraag ivm feest dit weekend.

Ik heb het naar mijn zin gehad tijdens de demo van Valk! Veel mooie producten kunnen zien. Echter wel een minpunt het geluid en dus de omroeper waren aan maar een kant van het veld te horen. Terwijl ik ook boven mijn hoofd een grote hoornspeaker zag hangen. Lijkt mij een kwestie van kabeltje prikprak en je hoort het overal. En de schietlijst volgen was ook erg moeilijk als je niet goed hoort wat er bijvoorbeeld niet binnen is. Jammer van de evolution producten die er niet waren.
Het loterijtje aan het einde vond ik dan wel weer een top initiatief

Ik heb gister natuurlijk een hele gave Demo mogen zien, maar kwam daar ook voor de Extreme Salute 3.0.
Ik kwam bij cake 14 op de schietlijst pas binnen volgens mij, klopt het dat in plaats van de ES 3.0 er een Salute cake 1 de lucht in ging of heb ik de ES 3.0 gewoon gemist?

Ik heb gister natuurlijk een hele gave Demo mogen zien, maar kwam daar ook voor de Extreme Salute 3.0.
Ik kwam bij cake 14 op de schietlijst pas binnen volgens mij, klopt het dat in plaats van de ES 3.0 er een Salute cake 1 de lucht in ging of heb ik de ES 3.0 gewoon gemist?

Ja, dat klopt. De Salute Cake 1 is 2x geschoten, als nr. 15 en als nr. 25.

de finale begon met 12 keer de big 19 en deze waren erg goed!!!! de salute 1 knalde echt absurd hard en goed. Onze buurvrouw tijdens de demo vond deze niet zo leuk :D:devil:

ik vond het wel slecht dat er maar 1 in en uitgang was, dit was voorgaande jaren beter geregeld. Tevens kon je op de plek waar ik stond de omroeper niet horen.

waarom kan ik de zena mayhem box niet vinden op de valk vuurwerksite?
En werd de triple freestyle box afgeschoten? want er stond een vraagteken op de schietlijst. ben erg benieuwd.

Ik wil 2 profboxen bestellen bij valk vuurwerk nijverdal maar ik kan niet kiezen.
uit deze 4 boxen wil ik er 2 kiezen. wat vinden jullie de mooiste. ik heb er geen van alle in het echt gezien dus zal graag willen horen van mensen die hem in het echt gezien hebben en wat ze er van vonden

-Double Fury BOX >59 euro
-Glitter Box >55 euro
-Triple Freestyle Madness box > 75 euro
-Zena Triumph box > 55 euro

bedankt, groeten jesse

en oja wat vonden jullie van de MONSTER MANIA, presteerde die goed voor de prijs?

Laatst bewerkt:
waarom kan ik de zena mayhem box niet vinden op de valk vuurwerksite?
En werd de triple freestyle box afgeschoten? want er stond een vraagteken op de schietlijst. ben erg benieuwd.

Ik wil 2 profboxen bestellen bij valk vuurwerk nijverdal maar ik kan niet kiezen.
uit deze 4 boxen wil ik er 2 kiezen. wat vinden jullie de mooiste. ik heb er geen van alle in het echt gezien dus zal graag willen horen van mensen die hem in het echt gezien hebben en wat ze er van vonden

-Double Fury BOX >59 euro
-Glitter Box >55 euro
-Triple Freestyle Madness box > 75 euro
-Zena Triumph box > 55 euro

bedankt, groeten jesse

en oja wat vonden jullie van de MONSTER MANIA, presteerde die goed voor de prijs?

Triumph box vond ik niet lekker overkomen, veel halve, niet mooi ronde boeketten en en beetje rommelig.

Ik vond de Mayhem wel heel lekker overkomen met name de laatste doos met multicolor en Blink. volgens mij is deze te bestellen via nijverdal.zenavuurwerk.nl

Oke, ja ik ben het meest benieuwd naar de double fury en de triple freestyle maddness. ik vind ze op filmpjes heel mooi, alleen heb ze niet in het echt gezien.

Back
Bovenaan