Demo: Tuincentrum Vechtweelde Maarssen 17 december 2016

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Maarssen
Datum: 17 december 2016
Tijdstip: 19:00
Bijzonderheden: Onze vuurwerkwinkel is 1 uur voor de demo en na de demo tot 21:00 geopend
Collecties: Rubro en Broekhoff

Ik wil hier ook naar toe. Ik hoop dat er nog info komt over wat er geschoten gaat worden.
Het is zo wie zo altijd een gezellige demo!!

Ook weer aanwezig ik zal Fuego Elements weer helpen met de opbouw. Heb al 1 en ander vernomen wat gaat gebeuren en gaat weer een toppertje worden.

Ook weer present. Wederom aan de kant van parkeerplaats Maarssenveen

Laatst bewerkt:
Ga zeker heen en zie julle daar wel....zal even een weerupdate plaatsen zometeen...weer zal zo zo zijn... :shocked:

Weer ziet er veel beter uit volgens de laatste berekeningen dan dat ik gisteren aangaf...kans op mist en lage bewolking afgenomen en meest droog!

Zaten hele mooie producten tussen, ook in het begin, voor een niet al te hoge prijs! Wel jammer dat er bij de finale het e.e.a. technisch mis ging. Verder was de combinatie muziek en vuurwerk erg goed gelukt!

Net ook even gaan kijken. Zaten mooie producten bij, vond de Atomoc Sisters een hele dikke bak met harde burst. Ook de blue lagoon was een erg mooie waaier. Finale was ook erg leuk ondanks een aantal tech ische foutjes..

Back
Bovenaan