Demo Terneuzen

Straks eens gaan kijken naar deze demo, hopelijk deze keer meer geluk dan vorig jaar, toen was het noodweer.....

aangezien ik al depressief word bij de gedachte aan zeeuws-vlaanderen en de regen niet in het voordeel werkt blijf ik maar lekker thuis

kwart over 7 denk ik....

@hardcore 0438 je weet niet wat je mist man in zeeuws vlaanderen....sowieso de vuurwerkwinkel met het mooiste assortiment...

Waar in terneuzen is het precies, in het Zuidersportpark? Denk dat ik ook een kijkje ga nemen. Hopelijk worden er wat nieuwe Wolff cakes geschoten, daar ben ik namelijk wel benieuwd naar! :)

Vanavond de demo bezocht in Terneuzen, helaas was er volgens mij veel last van vocht...
Ging behoorlijk veel niet af of stopte ermee. Jammer!!
Na verloop van tijd werd het onoverzichtelijk.

Sneu dat ook, net zoals vorig jaar, deze demo bijna letterlijk in het water viel.

Vuurwerkdemo Feestbeest Terneuzen - Wolff Vuurwerk

Vuurwerkdemo Feestbeest Terneuzen - Wolff Vuurwerk

Gisteren naar de vuurwerkdemo van Feestbeest in Terneuzen geweest. Een demo met Wolff Vuurwerk, weer mooie producten voorbij zien komen. Wat opviel was dat er een paar producten niet volledig afgingen. Heb de volledige Demo gefilmt.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jammer van de druppels op de lens.

Back
Bovenaan