Demo Ter Aar 11-12-2010

moontan

VWC lid
datum: 11 december 2010
plaats : Ter Aar
provincie : Zuid Holland
verkooppunt : den Bleker Vuurwerk
collectie : Wolff, DB Vuurwerk, Crown
geschoten door : Katan Vuurwerk
waar : Korteraarseweg 150-152
tijd : 17.15 uur
webinfo : http://www.denblekervuurwerk.nl/

Laatst bewerkt:
zoozoo, lekker vroeg erbij :D
We gaan de goede kant van het jaar weer op, de eerste demo's worden weer aangekondigd:D

Dank je DSNL
Er staan overigens inmiddels al twaaalf demo,s in de kalender
Het is augustus, en ouwe Moontan begint weer in de stemming te geraken.
Van de meeste winkeliers die vorig jaar een demo hebben gegeven zijn ondertussen de gegevens opgevraagd.

Nee niet de beste, wel een van de betere:D

Prima service, snel geholpen en altijd een topdemo:D

Jammer dat de webwinkel nog van vorig jaar is :rolleyes:

Ben op de demo van Den Bleker ook erlk jaar te vinden en het is er altijd gezellig druk.
Zal er zeker de komende tijd eens langs gaan.

De service is ook goed en het bakkie koffie als je binnenkomt om de hoek is ook altijd lekker in de loods omgebouwd tot winkel

vind het assortiment laatste jaren niet echt beter geworden... Als ze nou eens wat nieuws zouden proberen zou het al veel interessanter worden:D

dB Vuurwerkshow 2010, belangrijke info:

datum: zaterdag 11 december 2010
afsteken begint 17:15 uur, wees ruim op tijd!
gratis entree voor iedereen, jong en oud
spectaculaire grote show
mogelijkheid tot het bestellen van het gehele assortiment vuurwerk, inclusief het getoonde vuurwerk. Dat is nu eens echt: ´Eerst kijken, dan kopen´.
Vanwege ons 65 jarige bestaan extra acties !!! o.a.,bij betaalde bestellingen voor 17 december a.s.,25% gratis vuurwerk extra erbij (over kolom 1 uit de folder en Crown vuurwerk) - voor alle knallers van acties.

u bent van harte welkom

Ja, ik was hier aanwezig. De demo was beter als vorig jaar, maar ik mis nog het een en ander bij Den Bleker in de collectie als je gaat naar de goede budgetpotten. Geweld is er genoeg, nu nog de budgetpotten.

Ik las ergens dat de Rebel van Wolf hier geschoten is?

Iemand filmpje van of iemand die dit gezien heeft?

Hij is inderdaad afgeschoten ja, maar ik heb er geen filmpje van. Er werden er geloof ik een stuk of 6 geschoten, waarvan de helft al niet knalde. De fluit is leuk, maar qua knal vond ik hem vergelijkbaar met de Shock. De demo was wel in een weiland, dus in de straat kan het nog anders zijn.

Ik zou gewoon voor de normale Shocks gaan, tenzij je speciaal de fluit wil hebben.

Back
Bovenaan