Demo Souman vuurwerk Hattem

jan souman

VWC lid
Hallo op 11-12-2009 geeft souman vuurwerk weer een demo.

De locatie is zuiderzeestraatweg 34 8051 SN Hattem

Aanvangstijd is 19.30 uur.

Er word uit de volgende collecties geschoten

• Proline
  • Proffesinal style
  • Brilliant
  • Crown collectie
  • kaboom
  • Sky line

U bent allen hartelijk welkom

http://www.soumanvuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de aankondiging Jan.
De datum staat inmiddels ook op de kalender.
Mocht je t.z.t. een schietlijst hebben, zou je die hier ook willen plaatsen?.
Belooft een interessante demo te worden met maar liefst 6 collecties

ach is is ook zo . ben ik vorig jar nog heen geweest en als het ff schikt ben ik er zeker weer bij :yes:

Hoi Magnolia wat vond je van de show zijn er nog verbeter punten?

www.soumanvuurwerk.nl

foei daar vraag je me wat zeg .
ik voel mij eigelijk wel een beetje over vallen met die vraag .
tja om eerlijk te zijn ben ik niet zo kritich wat dat betreft want ik vind het al heel gast vrij dat een winkel een demo wil geven .

wat ik u alvast wel zou kunnen aan raden is de demo in het weekend te geven
want dan hebben de meeste mensen denk ik ook meer tijd ter beschikking dan door de weeks geloof ik .

Grote vuurwerkshow bij Souman in Hattem
woensdag 02 december 2009

HATTEM - Bij Souman aan de Zuiderzeestraatweg 34 in Hattem wordt op vrijdag 11 december een grote vuurwerkshow gehouden. De show start om 19.30 uur en ook dit jaar verwacht Souman weer honderden bezoekers. Souman is in vijf jaar uitgegroeid tot één van de grootste vuurwerkleveranciers in de regio en biedt maar liefst 10 volledige collecties van vijf verschillende leveranciers.

“Omdat we dit jaar vijf jaar bestaan gaan we aan het einde van de vuurwerkshow evenementenvuurwerk afsteken zodat de show nog spectaculairder wordt dan voorgaande jaren,” vertelt Jan Souman.

Belangrijk pluspunt bij Souman is het unieke logistieke systeem waardoor de klant niet lang in de rij hoeft te staan als het vuurwerk wordt afgehaald. Door dit geheel geautomatiseerde systeem heeft de klant snel zijn vuurwerk. Souman beschikt over een ruime vuurwerkshowroom van 250 vierkante meter.

Jan Souman: "Ook onze vuurwerkbewaarplaatsen zijn ruim waardoor we tijdens de verkoopdagen constant 10.000 kilo vuurwerk op voorraad hebben". Vanwege het vijfjarig bestaan zijn er diverse stuntacties in de voorverkoop en bovendien mag iedere klant, bij besteding vanaf 10,-, tijdens het afhalen draaien aan het rad van avontuur voor extra prijzen.

Souman bied maar liefst 10 complete collecties waaronder die van Dynamic, Crown, Fascinating, Skyline, Proline en de Asian Budget line. Dit jaar zijn er opvallend veel nieuwe soorten en de klant kan kiezen uit meer dan 225 soorten vuurwerk bij Souman. Bij Souman kunt u tevens terecht voor carbid en melkbussen.

De vuurwerkfolder is weer huis-aan-huis verspreid maar bestellen kan ook online. Via de website www.soumanvuurwerk.nl kunnen de bestellingen worden doorgegeven. Betalen hoeft niet via internet maar kan bij afhalen in de winkel. Pin is aanwezig.

De vuurwerkshow wordt dus gehouden op vrijdag 11 december om 19.30 uur. Souman is gevestigd aan de Zuiderzeestraatweg 34 in Hattem, telefoon 038-4449042.

http://www.locomediagroep.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=11604&Itemid=1

Ik ben ook aanwezig, heb een OF vest aan:) Vorig jaar had ik zulke koude tenen na deze show, en ik moest nog 5km fietsen of zo en toen was me teen paars :P Hopen dat ik dat dit jaar niet heb haha.

Ik ben er vrijdag ook weer :)
Dit jaar ook weer chocolade melk??? :P

Ik vond het een mooie show dus dit jaar weer;)

En ik heb de folder van souman ook al :)

Impressie van de vuurwerkshow van Kwekerij Souman, gehouden op 11 december 2009 in Hattem. Deze presentatie bevat een deel van het afgestoken consumentenvuurwerk dat verkrijgbaar is via de webshop www.soumanvuurwerk.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Moontan bedankt voor het plaatsen.

Souman vuurwerk.

At your service Jan.
Jammer dat ik de demo niet heb kunnen bijwonen.
Ik was die avond in Vriezenveen bij Rubro.
Volgend jaar hoop ik weer van de partij te zijn.
Overigens keurige demo Jan en een prachtige finale

Back
Bovenaan