[Demo] Souman Vuurwerk Hattem 21 december 2019

RickGAE

VWC lid
Stad/dorp: Hattem
Datum: 21 december 2019
Tijdstip: 19:30
Schietbedrijf: Nog niet bekend
Collecties: China Red, Wolff Vuurwerk
Bijzonderheden: ...

Wie zie ik hier vanavond? Ik trek mijn anti Vuurwerkverbod vestje aan! Dus spreek me gerust aan :)

Net terug van de demo. Na een moeilijke start omdat de elektronica kuren vertoonde een leuke demo gezien. Het familie vuurwerk is leuk voor de vadertjes met kleine kinderen om 18:00. De manipulator en Mistral, beide voor €8,99 zijn leuke potjes met een stevige burst. De diverse knalcakes waren volgens mij samples. De eindshow op muziek was goed voor elkaar. Het was mede door het mooie weer erg druk.

Ook net terug, was erg leuk! Zaten wat leuke producten bij, maar vooral de finale was ik erg van onder de indruk! Heel gaaf gedaan, erg mooie pyromusical. Totaal onverwacht en daardoor misschien nog wel wat meer een wow effect.

En ff bijgepraat met Koala, ook altijd gezellig.

Hele leuke demo gezien gisteren. Ik roep het al jaren, maar China Red is echt underrated. Mooie producten gezien, en een dikke pyromusical finale.

Toppers:
- Crazy Ghost: Echt een leuke cake voor in een showtje. Sierlijk, varierend.
- Sky Screamer 2.0: Holy moly, mag ik deze vast nomineren voor cake van het jaar?! Heerlijke rauwe fluiters, gigantische hoogte, en een dik tempo waardoor de hele lucht gevuld was met prima boeketjes! Ze schoten hem per 2 tegelijk, en dat gaf een geweldig schouwspel boven de duizenden bezoekers van de demo. Echt een absolute topper!
- Air Attack: Omlabeling van de Final Fate. Blijft gewoon een topper, heerlijk tempo en lekkere knallen
- Las Fallas: Vorig jaar al benoemd als verborgen topper, maar ik denk dat dit een van de betere knalcakes op de markt is. Toppertje
- Rooster: Dikke cake, mooie effecten voor een mooi prijsje
- Blue & Gold Butterfly: Hele dikke vooravond cakes. Voor 2 tientjes krijg je ze allebei, en viel niks tegen. Leuk om bijvoorbeeld je gratis vuurwerk mee in te vullen :)
- High Kick: Werd geschoten ipv de Bulldozer. Kost ook 90 euro, en daarmee heb je een complete show te pakken. Ik denk dat ik deze, samen met de Sky screamers 2.0 de toppers vond. Echt een complete show, diverse effecten en schietrichtingen. En een gigantische bak zag ik in de showroom. Een onbekende topper!

Finale was ook dik. Heaven van Avicii is een mooi nummer, en met tails en mines werd elk accent aangegeven. Tegelijkertijd een aantal dikke Wolff cakes, erg mooi! En als afsluiter 3 keer Blue Night Fire, ook echt tof!

Het was niet normaal druk. Ben nu een keer of 5 bij de demo geweest, en nog nooit zo veel mensen gezien. Dat was super, want er was ruim aandacht voor de vuurwerkblije zones! Ik zag gedrukte posters liggen, en er werd voorafgaand aan de demo een promotie-stukje voorgelezen. Super!

Back
Bovenaan