[Demo] Souman Vuurwerk Hattem - 17 december 2022

pyrofan#1

VWC lid
Winkel: Souman Vuurwerk
Provincie: Gelderland
Stad/dorp: Hattem
Locatie: Vanaf een grasland gelegen nabij de Zuiderzeestraatweg 34
Datum: Zaterdag 17 december 2022
Tijdstip: 19:30 uur
Schietbedrijf: Dutch Fireworks Professional B.V.
Max. kaliber: ...
Collectie: China Red, Vulcan, Wolff
Bijzonderheden: ...

Genieten van een prachtige vuurwerkshow. Souman Vuurwerk organiseert dit jaar wederom een prachtige vuurwerkshow. Op Zaterdag 17 december om 19.30 uur laten we een greep uit ons assortiment vuurwerk zien. Van vuurwerk voor de kleintjes tot het zwaarste legale vuurwerk. Kleurrijk, knallend en spectaculair!

Bezoek onze Gratis Vuurwerkshow
Souman Vuurwerk showt ruim 40 verschillende soorten vuurwerk. Toegang is voor iedereen gratis. Voor de dertiende keer organiseren we deze show. In 2022 schieten wij een pyro musical als finale. In de show worden elementen aangebracht met single shot mortieren. Het belooft dus weer een een spektakel voor jong en oud te worden!

De vuurwerkshow vindt plaats Naast onze vuurwerkwinkel aan de Zuiderzeestraatweg in Hattem, tussen Zwolle en Wapenveld. Bent u van de partij? We zien u graag op zaterdag 17 december om 19.30 uur!

Chips, met op deze avond al wat staan. Bijna thuiswedstrijd vanuit Zwolle, en een leuke demo en goede finale altijd!

Ben benieuwd of hun de fire dome gaan schieten en de kingdom, en ben dan benieuwd of deze kingdom wel de juiste 2e cake er in heeft zitten.

Een paar producten, zoals de Rooster en Pig sprongen eruit, voor de rest niet echt bijzonder. Eindshow was wel dik maar ook erg kort.

Pyromusical was kort maar krachtig, erg mooi en leuk die prachtige Tailgate Fan te zien.

Qua producten veel kleinere cakes. Dierencakes sprongen eruit en ene Time Warp van Wolff vond ik wel leuk (blijkt €25,meh). Buttergly Cakes voor het geld ook best aardig, vooral de gold vond ik fijn (blijkt de blue te zijn?). En Las Fallas, dikke beuker, net als die salute waaier.
Wel jammer dat er niet meer boxen als Kingdom, Bulldozer of meer van Wolff gezchoten werden. Een gezellige demo voor de familie met een fijn toetje.

Dank, Souman!

Laatst bewerkt:
Demo was niet veel. Maar mijn dochter van net 2 was voor het eerst naar vuurwerk. Ze vond het helemaal geweldig. Prachtig gezicht.

Hierbij mijn finale filmpje van de zijde waar de muziekboxen stonden.

Bij de demo sprongen de rooster, en de pig er wel uit kwa cakes. Bij de compound boxen was de wipe out, construction en patriot echt super. De vervanger van de lumberjack omdat deze in de voorverkoop al uitverkocht was, de pyro tsunami van Wolff vond ik echt een mooie topper. Alleen jammer dat de demo paar keer onderbroken werd door brandjes die geblust moesten worden. En dat de omroeper (Steffan Schoppert) de artikelen door mekaar haalde of over sloeg.

De pyromusical was super. Jammer dat ie maar kleine 3 minuten duurde. Had nog wel wat langer mogen doorgaan van mij.

Conclusie: Aardige demo, en mooie finale.

Vanavond ook met een maat wezen kijken. Was leuk ff kruitsnuiven maar overgrote deel was budget gepruttel. Time Warp, Pig en Rooster waren wel serieus goed

Back
Bovenaan