[Demo] Souman Vuurwerk Hattem - 14 december 2024 19.30

Added to Calendar: 14-12-24

BartV99

VWC lid
Winkel: Souman Vuurwerk
Provincie: Gelderland
Stad/dorp: Hattem
Locatie: Naast de vuurwerkwinkel aan de Zuiderzeestraatweg 34
Datum: Zaterdag 14 december 2024
Tijdstip: 19:30 uur
Schietbedrijf: DFP
Max. kaliber: ...
Collectie: China Red, Wolff en Vulcan (naar verwachting)
Bijzonderheden: ...

"Souman Vuurwerk showt verschillende soorten vuurwerk. Toegang is voor iedereen gratis. Voor de zeventiende keer organiseren we deze show. In 2024 schieten wij een pyro musical als finale. In de show worden elementen aangebracht met single shot mortieren. Het belooft dus weer een een spektakel voor jong en oud te worden!

De vuurwerkshow vindt plaats Naast onze vuurwerkwinkel aan de Zuiderzeestraatweg in Hattem, tussen Zwolle en Wapenveld. Bent u van de partij? We zien u graag op zaterdag 14 december om 19.30 uur!"
Website Souman Vuurwerk

(Het normale format voor demo topics lijkt niet te werken. Als ik dit hierin plak komt de opmaak er niet in te staan)

Laatst bewerkt:
Weet iemand toevallig of er ook speciale kortingen zijn tijdens de demo? Wil hier graag bestellen maar ben bang dat het met de demo goedkoper is.

interessante lijst staan een paar artikelen die ik wel wil bestellen maar door twijfel nog niet . hopelijk vanavond is die twijfel weg :d

Hele mooie schietlijst. Jammer dat ik door verplichtingen elders niet in de regio kan blijven hangen na de demo van de conculega in Koekange.
Twee keer op en neer is me net te gek.

Back
Bovenaan