vuurwerk-freak
VWC lid
Had stiekem gehoopt dat deze in de lijn van de Lion en Gorilla mee zou gaan, maar helaas...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Maar magic in the air ramde deze eruit.
Ik heb alle producten gefilmd. Laat even weten als er verzoeken voor nog andere zijn.
Mooie beelden! Heb je de Pleasuredome ook op film? (de afsluiter)
Hier ben ik persoonlijk erg benieuwd naar.
Ja. Maar magic in the air ramde deze eruit.
Ik heb alle producten gefilmd. Laat even weten als er verzoeken voor nog andere zijn.
Jep; bij deze , beste bak van de avond!Heb je de magic in the air ook voor ons?![]()
Zeker bij een andere show geweest dan ik! Was prima presentatie helder en duidelijk. En een beetje opwarmen van het publiek. Mooie sfeer, mooie artikelen en mooi weer. Maar smaken verschillen uiteraar5.Mooie show gezien, alleen jammer van de commentator die het omriep dat die overal doorheen bleeerttt als je aan het filmen bent. Vond zich zelf erg grappig!!! De finale pyromusical was ook mooi op multicolor van sumjeujj. Super druk en dan lopen ze overal te zeiken komt dat vuurwerkverbod eral, ik weet niet hoor maar volgens mij vinden heel veel mensen het nog super mooi en vragen ze het aan de verkeerde mensen!!!
Bedankt Souman. Volgend jaar graag een andere omroeper.
Zeker bij een andere show geweest dan ik! Was prima presentatie helder en duidelijk. En een beetje opwarmen van het publiek. Mooie sfeer, mooie artikelen en mooi weer. Maar smaken verschillen uiteraar5.