Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja wilde ook cake de lucht inschieten maar hoorde van maatje dat ze rondreden en presies op mijn schietplek reed er om 20:00 een auto.
Hopelijk gaat het donderdag wat beter.

Vanmiddag waren er eigenlijk vrijwel continu knallen te horen. Vanavond tijdens het stoken van wat Cat. 1 flink wat cakes de lucht in horen gaan. En net twee flinke doffe dreunen. Ook hier komt het eindelijk lekker op gang! :applause:

Vanmiddag wat kinderen in de straat met wat Cat1 aan het afsteken, ontzettend sfeervol gevoel met op de achtergrond de Top2000 en het WK Darts. Vanavond ook een harde dreun. Sfeer!

Soest om 03.30 een zware klap....die donderde lang na op de grond...paar dagen geleden forse shell in de avond..verder relatief rustig..saai zelfs..

Hier in Zwolle knalde het gisteravond ook aardig. Een flinke dreun dichtbij, de rest wat verder weg. Ik zie (uiteraard) wel bar weinig siervuurwerk zo rond de verkoopdagen!

Gisteren overdag was het hier oorverdovend en angstaanjagend stil zoals elke dinsdag van het jaar.
Om even voor 20:00 ging er voor het eerst een leuke pot de lucht in, dat hebben we beantwoord met nog eens 16 schoten. Niet veel later zette iemand anders ook nog maar eens wat in de fik. Dat zette een paar kids weer aan om wat cat1 te gaan knetteren in de tuin. Toch nog fijne momenten ook al was het totaalplaatje gisteren mager.

Tja, geloof het of niet, normaal hou ik me keurig aan de afsteek tijden vooral omdat ik het met m'n zoon doe. Maar dit jaar voel ik me geprovoceerd door alle oneerlijkheid rondom onze liefhebberij.

Hier echt amper gisteren en vandaag. Wellicht dat men wat voorzichtiger is nu en pas last minute los gaat.

Met kerst leek het hier in de wijk wel oudjaarsnacht. Nu de laatste dagen heel stil, op af en toe een cobraatje in de nachtelijke uren na. Stilte voor de storm?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan