Demo Soest woensdag 15 december 2010

davidh

VWC Meteoroloog
Tsjonge, wat een show zeg, 4 potten vielen om en schoten zo het publiek in en er vlak overheen, ben zelfs weggedoken met mijn kids. TOTALE WAANZIN. Zulke potten niet gezekerd neerzetten, wat een ...... De spreekster die amper re horen was door harde muziek die nergens op sloeg, zei er natuurlijk niets over. verder liep overal CREW rond maar desondanks werden er nitraten door het publiek afgestoken. De crew ondernam geen actie hierop, nee, gewoon negeren.....
Echt ongelovelijk dit...
HOOIJER HEEFT VOOR MIJ VOLLEDIG AFGEDAAN.... :@ |(

Zo iets heb ik bij dezelfde demo 1 of 2 jaar geleden ook meegemaakt. Daarom was ik er gister ook niet. Vind het jammer te horen dat het er nog steeds zo aan toe gaat, dit is geen positief promoten zo!

Wie heeft dit geschoten?
Kleine potjes die niet compleet stabiel zijn, moet je zeker op een niet vlakke ondergrond aan elkaar tapen.

Hooijer geeft al jáááren een kleine demo, waar onvoorstelbaar veel publiek op afkomt. Ik ben er nooit geweest, omdat ik weet dat het altijd een kleine demo is met weinig producten en grote bende vanwege de drukte.
Dit bericht verbaast me niets; het past dan ook volledig in het beeld wat ik altijd al had van deze demo. Mij zul je er ook volgend jaar niet vinden.

Ben er een paar jaar geleden eens geweest. een aantal herkenbare zaken vind ik in de eerste post terug...

onprofessioneel en gevaarlijk!

Back
Bovenaan