Demo Soest 16-12-2009

moontan

VWC lid
Waar: Soest
Wanneer: 16 december 2009
Wie: Katan Vuurwerk
Opdrachtgever: Hooyer Vuurwerk
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 19.30 uur
Collecties: Broekhoff

16 dec.spectaculaire vuurwerkshow!
Ook dit jaar organiseert Hooijer Vuurwerk Soest een spectaculaire vuurwerkshow.
Woensdag 16 december 2009 om 19.30 uur op het voetbalveld van v.v.SEC te Soest aan de Bosstraat.
De hekken gaan open om 19.00 uur.
Dit jaar heel veel nieuwe artikelen dus echt de moeite waard en zie wat u wilt bestellen.

De website van Hooijer vuurwerk is inmiddels online:
http://www.hooijervuurwerk.nl/index.html

Ben er zelf nooit geweest, maar ik heb wel wat gehoord over deze demo.
Het schijnt elk jaar stervensdruk te zijn. De complete locale jeugd komt samen bij deze demo. Hele voetbalveld staat vol. Maar eigelijk is het gewoon een vrij kleine demo, waar weinig afgestoken wordt (zelfs zonder finale, geloof ik).
Ik wil de demo zelf niet afkraken, maar de media en buurtbewoners doen deze demo altijd groter lijken dan dat het feitelijk is! :p

Klopt, het is in feite een kleine demo, maar de drukte er omheen is gewoon beregezellig, echt een sfeerdemo. :D Hooijer is enorm bekend in de regio en heeft dan ook veel aanloop met de demo, maar inderdaad, het wordt groter omschreven dan het is. Ik zou puur voor de gezelligheid gaan en wat vuurwerk erbij, leuk om altijd mensen erover te horen praten enzo. :D Dikke cake en dan reacties als "pffff, vorig jaar hadden we dit serieus uit 1 pijl man, leek wel een colafles" haha, de ander had daar dan weer 3 van, de volgende een hele doos en de 4e heeft die pijl ontworpen, je kent het wel haha, genieten! :D

Ben er zelf nooit geweest, maar ik heb wel wat gehoord over deze demo.
Het schijnt elk jaar stervensdruk te zijn. De complete locale jeugd komt samen bij deze demo. Hele voetbalveld staat vol. Maar eigelijk is het gewoon een vrij kleine demo, waar weinig afgestoken wordt (zelfs zonder finale, geloof ik).
Ik wil de demo zelf niet afkraken, maar de media en buurtbewoners doen deze demo altijd groter lijken dan dat het feitelijk is! :p

Klopt.. ga er ook al jaren naartoe' altijd tOp.

MvG,
PoGo :bye:

Back
Bovenaan