Demo: Slooijer Vuurwerk Nijverdal 20 december 2014

Stad/dorp: Nijverdal
Datum: 20 december 2014
Tijdstip: 19:00
Schietbedrijf: Royal Fireworks
Bijzonderheden: Schieten op muziek

We zijn op moment druk bezig met de schietlijst.
Zoals het nu lijkt schieten we alle royal 2014 artikelen!!

Pin ons er niet op vast, maar houd dit topic in de gaten.

We zijn op moment druk bezig met de schietlijst.
Zoals het nu lijkt schieten we alle royal 2014 artikelen!!

Pin ons er niet op vast, maar houd dit topic in de gaten.

Publiceer je de schietlijst ff hier. Kan ik beoordelen of ik er 45 minuten voor ga rijden.TNX

PS In Enschede (18 december Vuurwerkwinkel) schoten ze alle nieuwe producten(GOE2, Wonderful World, Phantom,Kind of Magic, Big Box). Zou vreemd zijn als jullie deze niet op tijd binnen hebben toch.:wink:

Publiceer je de schietlijst ff hier. Kan ik beoordelen of ik er 45 minuten voor ga rijden.TNX

PS In Enschede (18 december Vuurwerkwinkel) schoten ze alle nieuwe producten(GOE2, Wonderful World, Phantom,Kind of Magic, Big Box). Zou vreemd zijn als jullie deze niet op tijd binnen hebben toch.:wink:

Deze zijn inderdaad op tijd binnen, alleen wist ik dat nog niet toen ik dit poste :wink:

Jazeker. Gelukkig was het grotendeels droog tijdens de demo.
De finale was weer top zoals altijd bij Slooijer!

klopt, was een tegenvaller in mijn ogen door de zachte burst in vergelijking met de rest. effecten bleven ook minder lang hangen dan de rest. Het waaide echt hard echter bleven de meeste effecten wat langer hangen dan deze. Topper was echt de sky palms en de eerste doorlontbox van slooyer zelf.

Is de Multicolor Mayhem hier nog geschoten? en ramde deze cake hier ook alles in 5 seconden eruit?

Back
Bovenaan