[Demo+show] Vuurwerkduitsland.com - Kalkar - 14-12-2019

Omdat de show waar ik na toe wou gaan is geanulleerd, besloten na deze show te gaan.

Woon in Gouda, dus als er mensen die mee willen zijn, ik rijd de hele A12 af.

Gaat het nog wel door of?

Omdat de show waar ik na toe wou gaan is geanulleerd, besloten na deze show te gaan.

Woon in Gouda, dus als er mensen die mee willen zijn, ik rijd de hele A12 af.

Gaat het nog wel door of?

Lijk mij wel, droog en windkracht 4 om 19.00 en later. Dus dat gaat sowieso wel door. Vanaf windkracht 5 had ik het zelf laten afweten. Zo eerst nog ff langs de Kaufland in Kleve :D

Huhh whaaat? Dat was wel een hele bijzondere finaleshow :bonk: 3 bommetjes in de eerste 2,5 minuut, daarna alles in 1 keer, en nog een laatste mega biem en klaar hahaha.

Voor de rest prima demo, goed weertje, strak heldere hemel en ijzig koud.

Topper van de avond : Funke Fireball :cool:

Huhh whaaat? Dat was wel een hele bijzondere finaleshow :bonk: 3 bommetjes in de eerste 2,5 minuut, daarna alles in 1 keer, en nog een laatste mega biem en klaar hahaha.

Voor de rest prima demo, goed weertje, strak heldere hemel en ijzig koud.

Topper van de avond : Funke Fireball :cool:

Die Funke Fireball, never nooit dat dat productie was. Wat een dik blok. Echter nog steeds niet 300 euro waard.

Verder inderdaad vreemde finale maar wel mooi. Dikke 6"? salute op het laatst. De hele demo zat het tempo er wel goed in :D Had van mij wel rustiger gemogen.

Inderdaad een vreemde finale, heb het gevoel dat er iets niet helemaal goed ging. Er zat geen opbouw in, van shell voor shell naar opeens alles tegelijk. Desondanks wel hele mooie balletjes gezien, en die laatste salute damn. Heb me laten vertellen dat dit een 8 inch 5,5 kilo salute was? Geloof het zo, wat een dikke dreun.

Wat betreft de product demo ging het inderdaad vrij snel, maar daar had ik geen probleem mee aangezien het flink koud was. Toppers wat mij betreft de The Wall van Funke tezamen met de Heisenberg & Fireball. De laatst genoemde leek wel een prof blok, ongelooflijk wat een geweld. Die zit volgend jaar zeker in de collectie.

Verder vond ik het allemaal keurig geregeld met een friettent, barretje, heaters & verkeersregelaars. Hopelijk volgend jaar weer hier! :thumbup:

Er is veel blijven staan helaas.Maar goed al met al was het wel leuk.Dikke klapper die salute was een 10inch 6 kilo kruit.

Die Funke Fireball, never nooit dat dat productie was. Wat een dik blok. Echter nog steeds niet 300 euro waard.

Verder inderdaad vreemde finale maar wel mooi. Dikke 6"? salute op het laatst. De hele demo zat het tempo er wel goed in :D Had van mij wel rustiger gemogen.
Rond september was die iets van 225 euro , is elke maand duurder geworden daarna
Blij dat ik hem als vervanger voor de supernaut 2 heb gekregen

Er is veel blijven staan helaas.Maar goed al met al was het wel leuk.Dikke klapper die salute was een 10inch 6 kilo kruit.

Ah dat is jammer, maar wat de lucht inging was erg lekker :)

Funke Fireball was ook een topper, harde salutes, lekker tempo en mooie effecten!

Wel had ik had gevoel dat er tijdens de demo een aantal channels omgedraaid waren. Veel cakes werden per twee geschoten, maar in een aantal gevallen waren het verschillende cakes die werden afgeschoten.

Verder was het een prima locatie, genoeg parkeerplaatsen, friettent, overkapping om jezelf op te warmen. Volgend jaar weer!

Wel een tip voor volgend jaar, zet op meer plekken speakers neer. Wij stonden in het midden en daar was niets van de omroeper te horen ;)

Back
Bovenaan