Demo: Royal Fireworks Enschede 16 november 2013

Jammer genoeg kan ik niet aanwezig zijn, verjaardag dochtertje.
Voor diegene die gaan, geniet ervan.

zou graag willen kijken maar met openbaar vervoer gaat niet meer zo laat, kan er wel komen maar terug na huis is lastig of moet weer vroeg weg

Laatst bewerkt:
Zoals het er nu naar uit ziet worden alle nieuwe producten geschoten plus een aantal bestaande producten. Er word afgesloten met een showtje op muziek. Zodra de schietlijst bekend is zal ik Jeroen vragen of hij die post.

Misschien ben ik te vroeg, maar is er al meer bekend over de schietlijst?
Nu we er zeker van zijn dat we een aantal producten NIET meer hoeven te verwachten.

Tot zaterdag in ieder geval!

Zoals het er nu naar uit ziet worden alle nieuwe producten geschoten plus een aantal bestaande producten. Er word afgesloten met een showtje op muziek. Zodra de schietlijst bekend is zal ik Jeroen vragen of hij die post.

Is er al iets bekend over de schietlijst voor zaterdag?
Waarom vraag ik dit omdat we er toch zo'n 350 km(retour) voor moeten rijden.
Heb er veel zin in maar het moet voor ons ook de moeite waard zijn.

Wie geeft mij de verlossende woorden, hutter kom maar want je krijgt er geen spijt van.

hutter kom maar want je krijgt er geen spijt van.

Bij deze dan maar!! Wat ik er van weet is dat alle nieuwe artikelen worden geschoten minus de artikelen die niet geleverd gaan worden. Daarnaast is er twijfel of 1 nieuw artikel (een cake) op tijd binnen zal zijn, de rest is er allemaal al. De leeggevallen plekken worden opgevuld met toppers van afgelopen jaar en de afsluiter zal weer fantastisch zijn. Gewoon komen!!

Gezellig aanwezig met m'n n vriendin, en rijden mee met Sh0ck en zn buurjongen! De weersverwachting is nu droog voor zaterdag, hopelijk blijft dat zo! Natuurlijk gaat mijn videocamera weer eens mee :)

Ik ben ook benieuwd welke nieuwe producten er wel worden geschoten, aangezien ik er in oktober ook bij was, en ik niet voor 4 nieuwe dingen zo'n eind wil rijden.

Om welke cake gaat dat dan?

Geen idee, dit is wat ik weet.

Ik ben ook benieuwd welke nieuwe producten er wel worden geschoten, aangezien ik er in oktober ook bij was, en ik niet voor 4 nieuwe dingen zo'n eind wil rijden.

Het zullen er zowieso meer dan 4 zijn! Wij gaan vanuit Huisman juist naar de demo om extra nieuwe artikelen te selecteren. We hebben er nu al 4 in ons assortiment zitten (waren er 8) dus dat zou een beetje raar zijn als ze alle nieuwe artikelen die wél komen gaan schieten en dat dit er maar 4 zouden zijn. Want dan komen we voor niets omdat we al 4 nieuwe artikelen verkopen... :wink:

Maar misschien dat Royal zelf hier duidelijkheid over kan en wil geven?

Beste liefhebbers,
Ik begrijp dat jullie graag willen weten wat er zaterdag a.s. geschoten gaat worden.
Uit ervaring weten we ook dat velen van jullie de schietlijst mislopen tijdens de demo.

Bij deze de schietlijst en de mogelijk hem zelf uit te printen en mee te nemen.

Groeten Team Royal Fireworks

Bijlagen

Heren, de schietlijst ziet er goed uit!
Evenals het weer! Zoals het er nu uitziet blijft het droog met een keurige windkracht 2!

nette schietlijst.
waarom wordt gate of heaven 4 niet geschoten? 1,2 en 3 zijn bekende producten.
New Moon kijk ik erg naar uit.
jammer dat er best veel al bekende producten geschoten worden. zelf iets meer op vernieuwende dingen gehoopt.
Maar uiteraard kijk ik er enorm naar uit en stellen jullie nooit teleur

Wordt wel geschoten, maar staat iets verder naar onderen. Volgens mij is het op prijs gerangschikt.
greetzz

Back
Bovenaan