[Demo] Rowy Vuurwerk Almere 16 december 2017

Coole film issie! Mooi geschoten en fijn dat je de pauzes eruit hebt geknipt.
Ik moest overigens wel even gniffelen op 13:00 om de "Hairstyle box"... :wink:

Geweldig man en top de de productnamen er ook bij staan. ben je heel erg dankbaar. Nu ga ik ff 25 minuten kijken :)

PS : Ik mis de Final Gold, de nummer 35 van de schietlijst, in het filmpje :(

Volgens mij weigerde die? Of ben ik gewoon stom geweest en die er niet tussen gezet?

Coole film issie! Mooi geschoten en fijn dat je de pauzes eruit hebt geknipt.
Ik moest overigens wel even gniffelen op 13:00 om de "Hairstyle box"... :wink:

Ah schijt spelfoutje. Naja om hem hier nou helemaal opnieuw voor te maken het is niet anders

Eindelijk weer eens een demo gezocht gisteravond. Was erg gezellig en goed verzorgd, tot aan eigen catering toe met snert en gehaktballen en dat paste goed bij het winterse weer! Wel pittig druk, het was bij de ketels met eten erg dringen! :D DarkSoul en MOH1975, leuk jullie (weer) eens gesproken te hebben!

Eurostar vond ik redelijk maar ook niet heel bijzonder. De Jackhammer was echt bruut en de Massive van burn-it echt flop naar mijn mening voor zo'n bekende cake. Die grotere boxen van Wolff war ook echt geweldig en daar zijn de prijzen ook naar, maar daar heb je freakacties voor! :D

Jammer van de regen, maar al met al weer helemaal geslaagd! :thumbsup:

Mooie show Rowy. Spektakel hoor die finale, genieten!

Jackhammer erg mooi en het was hem niet eens volledig.
Ik heb genoten van wat er wel was en ach een paar dingen die het niet deden, hoort erbij.

Het Buurtassortiment van Rowy is een echte aanrader. Misschien wel het product met de beste prijs/kwaliteit verhouding uit de vuurwerktotaal fabriek(en). 12,50 euro per cake, da's geen geld. Wel vreemd/jammer dat jullie geen van de top cakes/boxen van Evolution hebben geschoten bij de demo.

Back
Bovenaan