Demo: Rowy Vuurwerk Almere 12 december 2015

Stap bij Station Muziekwijk uit, neem dan de bus naar : Hogekant, dan is het maar 30 sec lopen naar de winkel, Bushalte staat 20 meter voor het schietveld :D

Oja was ook nog optie maar red ik nét niet meer nu ik net in Filmtheater Den Haag zit :D Helaaas. Hoop dat weer meevalt! Hier al fikse woei :(

Zuur, zuur, en nog eens zuur... Heb van wat er geschoten is, wel alles vanuit de auto kunnen filmen. Ben het nu even bewerken, en zet het vanavond online.

Echt jammer van het oer Hollandse weer was tot me sokken nat. Maar wat er geschoten was van de finale was super, met aan het einde een kleine mascleta. Gelukkig heb ik wel me vuurwerk alvast kunnen bestellen bij rowy :)

Inderdaad heel jammer van al het werk door de mensen bij Rowy! Na 2 cakes werd de demo afgelast en werd er doorgepakt met de finale. Helaas was toen mij paraplu al stuk door een rukwind en ben ik tot op mijn sokken nat geregend, maar ik dacht ik blijf wel staan voor die finale!

Mooie finale, lekker einde en paar mooie ground salutes aan het einde! Jammer van alle mooie mines die compleet weg waaiden.

Toch leuke avond gehad bedankt Rowy!

Spijtig voor de dames en heren van Rowy/Royal.Gehoopt dat het weer mee zou vallen...maar helaas.

Desondanks een gezellige avond gehad met Patrick en ook Tabe nog even gezien.

Jammer van het weer,
Desondanks was de finale super
Ik wil rowy vuurwerk bedanken
Super gedaan rowy !

wat een bagger weer, was erg benieuwd naar de producten die ze gingen schieten maar mocht helaas niet zo zijn.. dan maar naar frits volgende week.

alleen jammer dat het zo laat bekend werd gemaakt...

HELAAS, !@#$%^&*() kuDT weer, maar we hebben er alles aan gedaan om toch de show door te kunnen laten gaan, maar helaas werkte het weer dit keer echt niet mee.
In de eerste instantie wilde de Provincie dat het afgelast werd.
Maar we mochten in ieder geval de demo producten schieten mits de wind niet erger zou worden.
Na de eerste paar cakes/items besloten wij zelf het publiek richting de busbaan te sturen om de veiligheid te waarborgen.
Vervolgens is de provincie naar ons toe gekomen en hebben wij in overleg besloten om alleen de finale te schieten.
Helaas was deze niet zo gegaan als we gehoopt hadden, wat M.A.W. een RUK show werd. ( onze excuses hiervoor ). Ook was de helft van al het vuurwerk niet afgegaan door de vocht.
Toch ondanks deze grote TELEURSTELLING was het wel erg gezellig in de winkel.
OOK niet te vergeten dat de jongens en dame van Team West Royal Fireworks ontzettend goed hun best gedaan hebben. DIKKE pluim !!!

MVG, Rob & Jitsze en team Rowy Vuurwerk.....SORRY......

Nou, hier de finale van de demo. Ik zat dus in de auto, in de bijrijdersstoel, en natuurlijk komt de ruitenwisser niet helemaal in het hoekje. Verder zit de deur ook dicht, en daarom is het geluid wat minder. Heb er het beste van proberen te maken... Zit wat onnodig gepraat tussen, maar het wordt al gauw slap löllen als je met z'n tweeën in een auto zit :D

Laatst bewerkt:
HELAAS, !@#$%^&*() kuDT weer, maar we hebben er alles aan gedaan om toch de show door te kunnen laten gaan, maar helaas werkte het weer dit keer echt niet mee.
Maar we mochten in ieder geval de demo producten schieten mits de wind niet erger zou worden.
Na de eerste paar cakes/items besloten wij zelf het publiek richting de busbaan te sturen om de veiligheid te waarborgen.
Vervolgens is de provincie naar ons toe gekomen en hebben wij in overleg besloten om alleen de finale te schieten.
Helaas was deze niet zo gegaan als we gehoopt hadden, wat M.A.W. een RUK show werd. ( onze excuses hiervoor ). Ook was de helft van al het vuurwerk niet afgegaan door de vocht.
OOK niet te vergeten dat de jongens en dame van Team West Royal Fireworks ontzettend goed hun best gedaan hebben. DIKKE pluim !!!

Niks aan te doen helaas want het weer valt niet te voorspellen :(
Ik vond het slim om toch te proberen alles doorgang te geven door mensen te vragen te verplaatsen, helaas bleef het flink regenen en waaien.

Jammer ook dat de finale niet zo was zoals die moest gaan, al heb ik toch echt wel leuke en mooie finale gezien!

Ben wel meteen weggegaan erna want ik kon mijzelf uitwringen haha :p

Complimenten voor jullie en het hele team!

hier konden jullie absoluut niks aan doen.
heb toch nog een mooie zena revolution gescoord :D

jullie hebben er alles aan gedaan maar wat was het weer slecht.

drama rob voor jou en je team jullie hebben er alles aan gedaan.

Rob je hebt je best gedaan ZEER BEDANKT (TEAM)hiervoor ondanks de K.U.T.weer. Was Gezellig in de winkel ik was bijna de laatste die weg. Volgende jaar beter en dan dubbel zo terug door meer producten.
Finale was wel te doen wist dat paar dingen bleven staan erg jammer.

Back
Bovenaan