Ik heb gisteren weer een leuke demo beleefd. Het was koud, maar verder verliep alles mijns inziens vlekkeloos. Erg jammer dat er zo weinig omstanders waren. Tsja, daar doe je niets aan (het weer zal wel tegenwerken), maar uiteindelijk doe je het als winkelier zijnde toch voor de omstanders.
Het vuurwerk deed het prima, en liet eigenlijk geen weigeraar zien. Er kwamen leuke, diverse producten voorbij. Marijn ken ik intussen wel uit m'n kop

maar Wolff, Royal en Beko is voor mij zeker aantrekkelijk om te zien. Royal viel echt op door de superharde bursts, en giga-grote boeketten. Maar ook door de té snelle waaiers.
De finale was erg goed in elkaar gezet. Muziekje erbij, en knallen maar! Bijna alleen maar Marijn in de finale. De afsluiting met eerst Pear of Thunder (Royal) en daarna No Mercy was ook lekker keihard beuken!

Wapperende broekspijpen en m'n oren begonnen er echt van te trillen

Aftermeeting in de winkel van Top was ook leuk. Bijzondere zaak om eens van binnen te zien
Dim en Cees, bedankt voor jullie gezelligheid, en tof dat jullie er wat van hebben weten te maken
Ik heb meerdere filmpjes en foto's gemaakt. Vanaf deze PC kan ik films wegens technische problemen niet uploaden. Maandag hoop ik de films te kunnen plaatsen!