Demo Rotterdam 18-12-2009

Zeker een goede lijst Dim. Ben benieuwd naar de finale en hoop dat Pieter of iemand anders kan filmen.
Veel plezier allemaal vanavond

Vanavond ben ik er zeker bij, jammer dat de drie ultieme toppers van Wolff niet geschoten worden. Ik hoop op een lekkere knalfinale met veel knalcakes.
Weet iemand waar het "Schuttersveld"is??

Ik vertrek zodadelijk. Ik ben te herkennen aan m'n spijkerjack en statief :wink:
Ik denk dat ik (indien mogelijk) eerst even bij de winkel zelf ben, zodat ik niet te lang in de kou sta.

Ik vertrek zodadelijk. Ik ben te herkennen aan m'n spijkerjack en statief :wink:
Ik denk dat ik (indien mogelijk) eerst even bij de winkel zelf ben, zodat ik niet te lang in de kou sta.

Stoere gozer:)....spijkerjackie bij 8-10 degrees below zero:wink:

Het was een leuke demo met verschillende merken.
Ik vond vooral de cakes van Royal en Marijn er weer tussenuit schieten.
High sensation en never ending van BEKO vond ik tegenvallen.
Ook de stars over paris heb ik beter meegemaakt.
Tijdens de finale werd er lekker doorgepomt en tot slot werden er nog een aantal pearl of thunder en no mercy toenemend afgestoken.
De filmpjes komen morgen online, dat gaat vanavond helaas niet meer lukken.

Was een leuke en koude demo, in m'n eigen stadje dus lekker dichtbij. Een paar toppers voorbij zien komen. Zo even uit het hoofd op dit late uur :biertje:: Daybreak (erg harde knallen en mooie spinning tails, topper van de avond voor mij), Goud (blijft mooi dat goud, en 3 finales in deze cake), Manon het Kanon (harde knallen en fluiters) en verder nog een paar cakes die ik even vergeten ben, maar dit waren voor mij de knallers van de avond.
Leuke finale met veel tegeljk, en goede aflsuiter met die knallen. Galmde lekker door in de stad!

Laatst bewerkt:
Gisteren ook geweest, lekkere lange lijst met cakes geschoten (per 1 dus voor mij goed vergelijkingsmateriaal) en een vette finale. Vooral wat Marijn cakes (ADHD, Goud) en Royal fireworks cakes (alle, vanwege de harde burst) vielen mij positief op. De finale was vet met aan het einde een salute finale (soort 100000 klapper in de lucht ;)

Ik heb gisteren weer een leuke demo beleefd. Het was koud, maar verder verliep alles mijns inziens vlekkeloos. Erg jammer dat er zo weinig omstanders waren. Tsja, daar doe je niets aan (het weer zal wel tegenwerken), maar uiteindelijk doe je het als winkelier zijnde toch voor de omstanders.
Het vuurwerk deed het prima, en liet eigenlijk geen weigeraar zien. Er kwamen leuke, diverse producten voorbij. Marijn ken ik intussen wel uit m'n kop :wink: maar Wolff, Royal en Beko is voor mij zeker aantrekkelijk om te zien. Royal viel echt op door de superharde bursts, en giga-grote boeketten. Maar ook door de té snelle waaiers.
De finale was erg goed in elkaar gezet. Muziekje erbij, en knallen maar! Bijna alleen maar Marijn in de finale. De afsluiting met eerst Pear of Thunder (Royal) en daarna No Mercy was ook lekker keihard beuken! :thumbup: Wapperende broekspijpen en m'n oren begonnen er echt van te trillen :p
Aftermeeting in de winkel van Top was ook leuk. Bijzondere zaak om eens van binnen te zien :)

Dim en Cees, bedankt voor jullie gezelligheid, en tof dat jullie er wat van hebben weten te maken :wink:

Ik heb meerdere filmpjes en foto's gemaakt. Vanaf deze PC kan ik films wegens technische problemen niet uploaden. Maandag hoop ik de films te kunnen plaatsen!

Bedankt voor de leuke commentaren, we hebben ons uiterste best gedaan er wat moois/geks van te maken. Door een aantal problemen met vergunningen en andere zaken wisten we pas heeeeeeel laat dat de demo door zou gaan, vandaar dat we weinig reclame hebben kunnen maken. Wij zijn overigens erg tevreden over het resultaat!

Volgend jaar weer, misschien wel meer;)

Groetjes
Top Vuurwerk Rotterdam

ik kwam veel te laat aan, dus heb maar 5 potten gezien/gefilmt en de finale
( kwaliteit wordt verbeterd )

ADHD
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bokkige Bob
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Energy Bombs
+ YouTube Video

Woeste Willem
+ YouTube Video

Super 500
+ YouTube Video

Sier finale en Knal finale
+ YouTube Video

Hier zijn wat foto's die ik heb geschoten tijdens deze demo van Top Rotterdam:

p1000751.jpg

p1000754.jpg

p1000760.jpg

p1000761.jpg

p1000765.jpg

p1000766.jpg

Met welke cake werd de finale gevoerd?
Was een knallend einde zeg.

Verder vond ik de ADHD vrij goed.

Hier zijn mijn twee finalefilms dan eindelijk! De kwaliteit is zeker wel goed, dus het kijken waard (al zeg ik het zelf). Zolang je wel even HD aanklikt.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Dit is het laatste stuk met knalcakes. Hier zie je zo'n 25 stuks (toch?) met eerst Pear of Thunder van Royal. Daarna barst de hel pas echt los, want dan hebben we een goed aantal No Mercy van Wolff! :thumbsup: Die dreunen echt bijzonder hard door! Een waardige vervanger voor de Silver Salute, vind ik!

Back
Bovenaan