Demo Rotterdam 12-12-2009

Heren, super demo zeg!

Jammer dat het wat later begon maar ik kon lekker even een bakkie koffie halen :).

Goed,duidelijk gesproken Moontan, was leuk om te horen :) Soms wat moeilijk verstaanbaar maar er stond een groep van 13 jarige knuppels naast mij te schreeuwen jammer genoeg :sad:.

Over de demo zelf:

Erg tevreden over het geschoten spul, locatie was ook goed. Toppers waren voor mij toch wel:

- Bijna de gehele Oriental lijn van Bonfire :D!
- Outrageous, Blessing Pearls, New Kind on the Block, Extreme Salute
- Cyclone, Terminator, Dynamite (wat een boeketten!) en Super Magnolia

Ben bang dat ik nu toch wat vergeet...

Volgend jaar zeker weer :D!

Beste Vuurwerkshow - bezoekers,

Dat was zeker een goed showtje.

Moontan heel erg bedankt.

Samen met de mannen van Katan hebben we een fantastische avond beleefd !!!

Onze dank is grooooot.

vr.gr.

Edwin

Ik kan helaas vanavond niks meer van het showtje zelf online zetten. Wel kan ik een klein stukje film van de opbouw online zetten. Als iemand er problemen mee heeft als hij zichzelf ziet bouwen moet hij het maar zeggen dan gaat het filmpje weer van het forum/youtube af.

De demo was echt perfect

Jammer dat er vertraging in zat maar dat moet de pret niet treuren het was een beetje fris/koud en de laatkomers hadden nog geluk. 20:01 de lichten ging uit en de show was begonnen. Maxx Line wat een knallen zeg en de boeketten zo groot als Rusland leek het wel. Profi viel me een beetje tegen. en toen was Bonfire aan de beurt waar ik toch naar uitkeek want me bestelling is daar zeker de helft van Dragon bals, Wodka Blue, Earcatcher:D noem ze maar op allemaal geweldig. En de stem van Moontan een bekende stem van Tv (rtl 4).

Bedankt jongens voor deze top avond:D

was zeker een mooie show, wat natuurlijk door het mooie vuurwerk kwam.
Echt mooi vuurwerk, vooral van bonfire was erg mooi

Zo mannen, ook weer terug van een avondje vuurwerk in Rotterdam
Ik heb een uitstekende avond beleefd.
Het was vooral een gezellige demo, met een grote opkomst.
Prima weer voor een demo, geen regen, geen wind, alleen een beetje fris.
Edwin heeft mooi vuurwerk ingekocht, het staat als een huis.
Bonfireworks is een topper hoor, kleine compacte cake,s maar wat er allemaal uit komt is niet gewoon meer, super cake,s voor weinig geld.
Maar ook de Profi line van Katan mag er zijn, met stuk voor stuk kwaliteit.
Over Katan gesproken, zijn verdienen een compliment, perfect/feilloos geschoten.

Vanavond weer een boel vrienden van dit forum ontmoet, dat maakt het er alleen maar leuker op.

Grote dank aan Joost (Sjopies) die mij prima ondersteunde met het geluid tijdens het omroepen. Joost we waren een perfect duo vanavond.

En Edwin, als laatste, het was mij eerste keer in je winkel.
Maar ik zal zeker terugkomen voor een bestelling, je verdient het gewoon als veel mensen je winkel komen bezoeken.
Klantvriendelijkheid, service, belangrijke begrippen die jij prima verstaat.

Allemaal bedankt voor vanavond, we,ll meet again.

Pigi heb jij alles op film staan:D ben erg benieuwd wil het allemaal opnieuw zien.

Ik heb niet alles op film staan, had nog maar 20 minuten film over. De filmpjes van de bonfireworks oriental collection zijn te vinden in het desbetreffende topic.

Laatst bewerkt:
Ik was ook aanwezig op de show indd mooie show jammer dat het wat fris was maar gelukkig geen regen / wind.

Sorry Fred dat ik niet nog even langs ben gekomen om een praatje te maken maar omdat de show uitliep was ik al te laat op een verjaardag.
Volgende show in de buurt kom ik zeker een praatje maken als je er bent!

Gr

De eerste filmpjes van de demo... in de loop van de week zullen de volgende filmpjes geplaatst worden, houd dit topic dus goed in de gaten.

Met de tekst linksonder in de filmpjes ben ik nu gestopt, dat word me iets teveel werk.

Maxx Line - Silver to Crackling
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maxx Line - Comet World
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maxx Line - Celebration Party
+ YouTube Video

Maxx Line - super Magnolia
+ YouTube Video

Maxx Line - The Dream
+ YouTube Video

Maxx Line - Century Warrior
+ YouTube Video

Maxx Line - Colorful World
+ YouTube Video

Maxx Line - Extreme Thunder
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Goede demo was dit, was wel een beetje fris :p Op het filmpje van Pigi hoor je mij heel droog 'Extreme Salute B' zeggen :p
Ik heb de gehele demo gefilmd en die zal ik online gaan zetten :wink: Er gaat wel wat tijd in zitten.

koud he

koud he

beste Pyromaan,

Wij stonden tegen het clubhuis aan en hebben het niet koud gehad.

Misschien een tip voor de volgende show.

vr.gr.

Edwin:bye:

Maxx Line - Super Paradise
+ YouTube Video

Profi - Razor
+ YouTube Video

Profi - Hitter
+ YouTube Video

profi - Combat
+ YouTube Video

Back
Bovenaan