Demo Rijswijkse Vuurwerkhal en meeting 10-12-2011

Frits,

Ik zag net op youtube een filmpje van de demo. Ik zal de link maar gelijk even posten, zodat u kunt zien wat ik bedoel. http://www.youtube.com/watch?v=KewYBD-0HbU (Met dank aan de maker van dit filmpje!)

Aan het begin van het filmpje zitten we al bij nummer 8 van de schietlijst, de Comet Battery. Dit ziet er uit als een hele mooie cake. Maar als ik in de folder kijk, staat er bij de Comet Battery: Saturn Missile Battery 300 schots. Dit lijkt op het plaatje ook erg op een fluitcake. Klopt dit?

Deze ging toen fout, dat zei Frits ook, er sloeg waarschijnlijk een vonk over waardoor een andere cake af ging.

Leuke demo met een aantal inmiddels goude ouwe producten als freedom, concerto rosso, extreme salute en ga maar door.
Uitschieters in positieve zin vond ik zelf de bursting weels, mayday en treasure island, grote tegenvaller was de colorful thunder tail.
Hierbij mijn filmpje van de finale. Ik heb ook een aantal andere filmpjes gemaakt van de nieuwe producten, die staan in het desbetreffende topics vermeld.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Trailer inc. finale demo Rijswijkse Vuurwerkhal 2011

Trailer inc. finale demo Rijswijkse Vuurwerkhal 2011

Hierbij een trailertje en aansluitend de finale
van de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal.

Gr. Teejoo

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kreeg op 1 of ander manier geen youtube "schermpje" maar toch half gelukt..

Laatst bewerkt door een moderator:
Top Teejoo,

Ik heb ook nog het 1 en ander in de pijpleiding zitten voor onze Fritsje. Kan alleen geen tijdstip beloven wanneer dit online komt

Back
Bovenaan