Bonfire hebben we vanavond goed kunnen bekijken, aangezien er veel van geschoten werd. Bonfire heeft een aantal toppers, dat zeker. Met name de Gorgeous en Treasure Island kunnen mij bekoren. Maar Bon vind ik dit jaar niet meer die topper die het vorig jaar was. De combinatie van een euro prijsverhoging met een lichte kwaliteitsverlies in de boeketgrootte en -vulling, hebben mij doen besluiten minder Bon aan te schaffen dan dat ik van plan was. Bon is nog steeds een prima merk, begrijp mij niet verkeerd. Maar daar waar ik vorig jaar stijl van achterover sloeg, is dat dit jaar niet gelukt bij diezelfde producten.
Eerlijk gezegd heb ik na deze ouderwets gezellige demo een zucht van verlichting geslaakt. Oké, Bonfire heeft wat ingeleverd, maar toch niet zoveel als ik vreesde na Milheeze. Tenzij Frits er een handjevol "oude" cakes tegenaan heeft gegooid.... Maar dan nog; vorig jaar had hij veel minder van Bon in het assortiment als dit jaar, dus het merendeel van de cakes zal toch wel van de nieuwe batch zijn. Tsjonge, wát een opluchting!
Grappig om te lezen wat alle "professoren" ervan hebben gevonden.
Mijn favoriet van de avond komt van Wolff en heet de Megaboost. Wat een topper! En een paar Sound Barriers moeten er ook komen, want ik had toch stellig de indruk dat die over de Silver Salute heenging....