Demo Rijswijk Vuurwerkhal 06-12-2010

Het punt is dat ze in de wijk toch wel kunnen stoken onder het mom van een lawinepijl extra kan geen kwaad als er toch al zo veel herrie van de show vandaan komt.

Ik denk dat we zulke acties even los moeten blijven zien van de demo, want die is ieder jaar heel netjes georganiseerd!

Ik denk dat je daar ook weinig aan doet, het gaat vooral om de jongeren die het leuk vinden om zware knallers dichtbij het publiek te gooien. Blijkbaar vinden ze dit cool, het is iets wat ik al jaren zie bij consumenten demo's. Deze mensen veroorzaken wel gevaarlijke, voor sommige mensen angstige, situaties, iets wat totaal niet gewenst is.

Ik ga hier dit jaar voor het eerst heen. Is een goede keuze als ik de berichten hier lees.

Wie gaan er en waar gaan we staan :)

- Torrr
- Stefantvs
- Jappy-b
- Knoerdo
- Blitzzz

Laatst bewerkt:
Ik ben er, zoals eerder gezegd, bij. Mooie plek om te staan is bij theater op verhoging, heb je een goed overzicht en sta je net wat dichterbij. Je moet dan wel vroeg zijn, want het staat daar ook zo vol.

Ik ben er, zoals eerder gezegd, bij. Mooie plek om te staan is bij theater op verhoging, heb je een goed overzicht en sta je net wat dichterbij. Je moet dan wel vroeg zijn, want het staat daar ook zo vol.

Daar stond ik vorig jaar ook samen met yyz1962 :)

- Torrr
- Stefantvs
- Jappy-b
- Knoerdo
- Blitzzz

oww jah jow :p ?

Heb dr zin in , zie jullie morgen. Hopelijk wordt het een gezellige drukke boel :D

Zelf weet ik nog niet waar ik ga staan, sta juist liever wat verder weg dan er te dicht op. Dit i.v.m de foto`s en filmpjes :-)
Ik zie het morgen wel :-)

- Torrr
- Stefantvs
- Jappy-b
- Knoerdo
- Blitzzz

Sssssst! Niet doorvertellen dat ik er ook bij ben!

Camera mee uiteraard...maar waar ik dan handig sta...? Misschien op die verhoging links tegen de schouwburg aan, en dan statief net vóór het lintje? Is anders overal stervensdruk.

Kreeg zojuist een e-mail van de rijswijksevuurwerkhal
Daar in staat het volgende:

Aanpassing schietlijst 2010

Door omstandigheden zijn er van 4 importeurs in totaal 8 artikelen nier op tijd voor onze demo.
In totaal schieten wij nu nog 62 verschillende artikelen waarvan wij er minimaal 2 schieten.
Ook voor de FINALE hebben wij +/- 75 cakes ter beschikking.
Van de artikelen die niet geschoten worden hebben wij wel de filmpjes in onze webwinkel staan
zodat u deze als nog kunt bekijken.

http://pyroreports.com/rvh/components/com_acymailing/upload/schietlijst 6-12 aangepast 2010.pdf

Nog even aan aanvulling op de post van Stefan :

Aanpassing schietlijst 2010

Door omstandigheden zijn er van 4 importeurs in totaal 8 artikelen nier op tijd voor onze demo.
In totaal schieten wij nu nog 62 verschillende artikelen waarvan wij er minimaal 2 schieten.
Ook voor de FINALE hebben wij +/- 75 cakes ter beschikking.
Van de artikelen die niet geschoten worden hebben wij wel de filmpjes in onze webwinkel staan
zodat u deze als nog kunt bekijken.

De schietlijst kunt u hier dowloaden.

WEERSVERWACHTING 6-12-2010 :
Mooi weer verwacht tijdens de grote vuurwerkdemoshow.

Al weken volgen wij alle weersvoorspellingen voor 6 december,
zoals het er nu ( 24 uur van te voren ) uit ziet krijgen wij prachtig weer tijden onze demoshow.
Droog, kans op neerslag slechts 15%, windkracht 1 uit het zuiden
en de temperatuur is net boven 0 graden.

ENKELE TIPS :

- Doe lekkere warme kleding aan en zet een muts op.

- Neem GEEN VUURWERK MEE naar de demo,
dit wordt NIET op prijs gesteld door ons en andere toeschouwers.

- Kom met openbaar vervoer als u in de gelegenheid bent.

- Gooi uw afval in de daarvoor bestemde afvalbakken,
dat geeft voor ons de volgende dag minder werk.

- Op verzoek van de gemeente Rijswijk hebben wij 3 toiletten geplaatst t.h.v. de schouwburg.
Dit om wildplassen tegen te gaan. Heeft u hoge nood, dan kunt u op deze toiletten terecht.

- Onze EHBO POST staat op het bordes naast de schouwburg.
Deze staat met grote letters aangegeven.

Deze ruim 1 uur durende vuurwerkshow geniet inmiddels landelijke bekendheid en is uitgegroeid
tot een grote publiekstrekker waar vuurwerkliefhebbers vanuit het gehele land op af komen.
Voor aanvang zijn de schietlijsten ook verkrijgbaar bij één van onze medewerkers.

Wij vragen u, om eventuele overlast (parkeerproblemen) te voorkomen,
vooral met het openbaarvervoer te reizen!

HTM bus 23, tram 17 en Connexxion bus 30 stoppen op enkele meters van de schietlocatie.
Ook is er de mogelijkheid om met de NS te reizen
via station Den Haag HS en CS en station Rijswijk.
Plan uw route met www.9292ov.nl

Sssssst! Niet doorvertellen dat ik er ook bij ben!

Camera mee uiteraard...maar waar ik dan handig sta...? Misschien op die verhoging links tegen de schouwburg aan, en dan statief net vóór het lintje? Is anders overal stervensdruk.

ik ben er ook , met Donald en de havenmeester

gezellige boel morgen

Nieuwe update :p

Torr
Stefantvs
Jappy-b
Knoerdo
Blitzz
Darksoul
Vinnievuurwerk
Donald
Havenmeester
vwk-boy
Snutareen
Sunseeker
Jupilerfreak
Pigi
Pyromaniac21
Crackeling Thunder
jeroendh

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals het er nu uit ziet ben ik er ook bij :) Mocht het echt grafweer worden, wil dat misschien nog wel eens veranderen. Ik heb er zin in :thumbsup:

Back
Bovenaan