Demo: Riezebos Amersfoort 23 december 2016

Hierbij de schietlijst voor a.s vrijdag! ALLE PRODUCTEN ZULLEN PER STUK WORDEN AFGESTOKEN!

1k0.jpg

Ik ben er ook bij. Erg benieuwd naar de boxen van Fireworks for All, vooral de Thrillseeker. Als die net zo presteert als op de film dan is de kans toch wel eg groot dat die er nog bij komt.

Veel dingen staan er dubbel op?

Klopt! Wordt 2x geshowd. Producten zullen per stuk worden afgestoken voor het beste beeld zoals in de straat!

Dit viel mij inderdaad ook op.
Het valt wel op dat jullie je eigen import boxen als beste willen verkopen... al is daar natuurlijk niks mis mee! Maar om de boxen nou dubbel te schieten, zowel op het begin als op het eind... Had liever meer variatie gezien in de boxen of meer losse producten in het begin bijvoorbeeld.

Het valt wel op dat jullie je eigen import boxen als beste willen verkopen... al is daar natuurlijk niks mis mee! Maar om de boxen nou dubbel te schieten, zowel op het begin als op het eind... Had liever meer variatie gezien in de boxen of meer losse producten in het begin bijvoorbeeld.

Gister in Enschede deden ze het ook zo! :) Ik vind het zelf beter dan 2 tegelijk.. Morgen is het zover! :)

@ Burtsduo is daar dan iets mis mee? Zie je ze 2x is toch mooi, en daar is toch niets mus mee toch? Iedereen mag toch ook aan zichzelf denken of niet qua verkoop?

Lage bewolking en mist die er nu zit verdwijnt snel naar het noorden en zicht wordt binnen een paar uur al 10+ km. regen pas na de show. Lekker windering vanavond met 4-5 Bft maar niet voldoende om de show te cancelen...

Dichte miste als het goed is alleen in het noorden en wind later op de avond/nacht ook vooral in het noorden noord westen.

Back
Bovenaan