[Demo] Quartel Pijnacker - 16 december 2023

Ben heel nieuwsgierig naar de Double Whammy en niet lachen, ook naar de Stau. dat potje stak mij meteen al aan toen ik hem zag.

Ben heel nieuwsgierig naar de Double Whammy en niet lachen, ook naar de Stau. dat potje stak mij meteen al aan toen ik hem zag.

Dat van die Stau begrijp ik niet helemaal, eerlijk ik heb er niet om gelachen. Ik heb wel naar het filmpje gekeken en voor een 20mm cake van 11 Euro is het echt niet slecht maar bijzonder is het ook niet. Heb je misschien een emotionele band met files? :D

Dat van die Stau begrijp ik niet helemaal, eerlijk ik heb er niet om gelachen. Ik heb wel naar het filmpje gekeken en voor een 20mm cake van 11 Euro is het echt niet slecht maar bijzonder is het ook niet. Heb je misschien een emotionele band met files? :D

Dit jaar, zowel op de heen en terugweg naar Split, nog nooit zo veel files gehad. Ik wordt nog groen als ik er aan denk. Dus emotionele band : ja :yes:

Ga met een buurman zijn zoon en twee van mijn zonen. leuk avondje vuurwerk dus! ben zelf benieuwd naar de Blade Runner en de acatenango. De eerste omdat ik die ook besteld ben en hoop dat ie het net zo doet als op de productie filmpjes en de Acatenango omdat elk straatfilmpje er indrukwekkend uitziet maar nog nooit in het eggie gezien.

Mooie schietlijst. Ben zelf het meest benieuwd naar de Double Whammy aangezien die hier in de straat staat dit jaar. Verder ben ik ook wel benieuwd naar de La Bomba.

Vanavond aanwezig met het gezin! Even wat father to son bijspijkeren! Is er al wat meer bekend over de finale

Tot zo, ben denk wel wat later aangezien wij van de demo van Benfried vandaan komen scheuren... maar wel twee demo's op een avond :cool:

Tot zo, ben denk wel wat later aangezien wij van de demo van Benfried vandaan komen scheuren... maar wel twee demo's op een avond :cool:

Ja, bedacht me ook net dat dit had gekund.. helaas red ik het niet meer op tijd naar Den Hoorn nu.
Tot in Pijnacker!

Edit; toch snel gegaan en het nog gered!

Laatst bewerkt:
Vond het goud van de blade Runner wel mooi lang blijven hangen maar idd, nee niet echt. Oh well, mensen in de straat gaan hem toch wel leuk vonden. Vond de transbomber weer overtuigen en de acetenango ook!
vond verder die katwn balken, ook echt sterk

Volgens mij zag ik tijdens de final zowel de Immortal gold als de kingsmen voorbij komen. Weet nu zeker dat ik de kingsmen volgend jaar moet hebben, damn.

Back
Bovenaan