UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dat nieuws al vast staat en 100% zeker is, waarom dan die geheimzinnigheid? Je mag me ook pm en met je verhaal maar stop met loze berichten plaatsen.

Als mij op het hart wordt gedrukt om niks naar buiten te brengen, dan doe ik dat ook niet. Wacht het gewoon af en heb vooral geen stress. Het zijn positieve ontwikkelingen namelijk.

Als dat nieuws al vast staat en 100% zeker is, waarom dan die geheimzinnigheid? Je mag me ook pm en met je verhaal maar stop met loze berichten plaatsen.
Negeer die gast gewoon. Hij blijft hetzelfde herhalen en geniet er van dat iedereen steeds weer hapt. Laat 'm het lekker uitzoeken.

Het is heel simpel Bonzo, er is zeer zeker nieuws. Van mij neem je het alleen niet aan en als een importeur hier hetzelfde had gezegd, had je dat misschien wel gedaan. Allemaal prima verder, maakt mij persoonlijk niet uit. Kan ook met je aversie richting mij te maken hebben. Mocht dat zo zijn, ook dat maakt me niet uit. Ik onderbouw het hier niet, omdat ik meer waarde hecht aan mijn geloofwaardigheid richting mijn bron, dan naar jou als zelfbenoemde survival expert. Komend vuurwerkseizoen krijg je vast iets van het nieuws mee. Zelfs de dealers zijn er nog niet van op de hoogte, dus voel me echt niet geroepen om het hier te delen. Feit is wel dat we er als liefhebbers allemaal profijt van hebben, dus ik zie het probleem verder niet.

Nog even en dan houd ik er echt over op.

Ik heb geen aversie tegen jou. Waarom zou ik? Ik ken je niet eens. Ik heb alleen moeite met je loze berichten. That's all, niets persoonlijks. Verder ga ik er vanuit dat je een toffe kerel bent, die regelmatig naar zichzelf knipoogt in de spiegel en vuurwerk net zo'n warm hart toedraagt als ik.

Ook als een importeur hier met (hetzelfde) nieuws kwam zou ik er nu geen waarde aan hechten. Nieuws is namelijk tijdelijk en we weten zeker na de afgelopen maanden wat er in een korte tijd kan gebeuren/veranderen. Er zijn zoveel externe factoren, waardoor het een utopie is om te denken dat het nieuws dat jij nu kennelijk hebt 100% zeker is en een garantie biedt voor een vuurwerkrijke jaarwisseling 2021/2022.

Ik wens je hele fijne feestdagen en hoop daarna dat jouw nieuws waarheid wordt. Met een gezonde dosis scepsis wacht ik het rustig af en hoor ik het vast via de dealers / importeurs t.z.t.

Als mij op het hart wordt gedrukt om niks naar buiten te brengen, dan doe ik dat ook niet. Wacht het gewoon af en heb vooral geen stress. Het zijn positieve ontwikkelingen namelijk.

Maar je brengt wel wat naar buiten namelijk dat er iets is. Als je niks naar buiten mag brengen dan moet je er ook niet over gaan beginnen ;).

Ik zie Cat 2 nog niet Europees geregeld worden net als Cat 1 als hij daar op doelt. Maar zou wel mooi zijn. Mocht dat zo zijn dan vind ons kabinet daar ook wel weer wat op.

@firekwakkers;

Ik en anderen hebben moeite met berichten zoals :"er is nieuws, een positieve ontwikkeling". Het is erg fijn dat je dit meldt, daar niet van.

Maar door zulke berichten worden wij gewoon ontzettend nieuwsgierig wat het dan precies is. Het voelt nu alsof de loterij op ons lot is gevallen, maar ze niet willen zeggen hoeveel dat is.

Ik snap zeker dat je je betrouwbaarheid richting de bron wilt behouden, dat neem ik je niet kwalijk.

Is het een wettelijk vastgelegde ontwikkeling, of is het nieuws waar nog aan gewerkt moet worden? Verder hoef ik geen inhoudelijke info, daar speculeren we dan lekker over verder hierzo haha..

Ik vind het eerder frustrerend dat er iedere keer hetzelfde wordt gevraagd, waardoor ik ook weer hetzelfde antwoord dien te geven ja.

Da's jammer dan. Je moet doen wat er aanvankelijk van je gevraagd werd, namelijk je mond houden.
Nu heb je hem al opengetrokken, ga je dat ook nog meerdere keren herhalen en dan ga je jezelf daar ook nog eens over beklagen.

Moet niet gekker worden.
Maar als je echt wat te zeggen hebt, wil ik graag naar je luisteren.

Even het lontje wat langer maken boys (en ik kan het weten:D).

Bijna kerst en laten we beginnen met vrede op het forum.

Fijne dagen alvast voor een ieder.

NIEUWE CATEGORIE VUURWERK!

Goed nieuws: vanaf maart volgend jaar hebben we in Nederland een nieuwe categorie vuurwerk beschikbaar! Vergeet Cat. 1, 2 of 3. Dit is uniek spul.

Neem bijvoorbeeld deze pijlen. De labels zijn afgrijselijk natuurlijk, maar het zijn geen gillende keukenmeiden, zoals je wel zou verwachten. Als je ze afsteekt kun je er zonder veiligheidsbril naast gaan staan. Fijn, kunnen die weer naar de zorg. Wel aan de rechterkant gaan staan, want ze slaan in ALLE gevallen LINKSAF.

Er zijn in het voorjaar zo'n 150 verschillende soorten beschikbaar. Elk voorzien van een ander Kamerlid. Hoe meer we er weg knallen, hoe meer ruimte er komt voor nieuwe gezichten.

Waar te koop? In elke gemeente kun je je keuze maken in het stemhokje. Er zijn dan nieuwe varianten beschikbaar waar niet zoveel irritant geluid uit komt, en die wel rechtdoor gaan.

Kort samengevat; STEM VERSTANDIG!

20201227_134539.jpg

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3562600660486944&id=100002111347298

Oke,maar kun jij een partij noemen waar op kunnen stemmen?

Pvv...wil niemand mee in zee.
Fvd...is aan de ondergang bezig.
Ja21...is een optie maar vergeet niet het verbod in Rotterdam waar de heer eerdmans ook aan mee geholpen heeft.

Wat blijft er over?

Oke,maar kun jij een partij noemen waar op kunnen stemmen?

Pvv...wil niemand mee in zee.
Fvd...is aan de ondergang bezig.
Ja21...is een optie maar vergeet niet het verbod in Rotterdam waar de heer eerdmans ook aan mee geholpen heeft.

Wat blijft er over?

Allereerst is het natuurlijk een grapje. Maar als het om stemmen gaat zijn er natuurlijk vele onderwerpen die een ieder belangrijk vind. Ik denk dat je het niet alleen af moet laten hangen van vuurwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan