Demo Putten 02-12-2009

Beste mensen,

Het is weer zowat december.
Tijd voor weer een geweldige vuurwerkdemo met een spectaculair einde. Dit jaar zal de vuurwerkshow avond van garskampvuurwerk woensdag 2 december plaats vinden.

De show is uitgebreider dan vorig jaar. Dit jaar weer een zangeres niet alleen tijdens de show maar let op ook na de show in de party tent met een uitstekende catering van het feest team van de oude deel. Die deze avond samen met garskampvuurwerk tot een compleet oud en nieuw feest willen maken. En daarom mag de dj niet ontbreken deze avond

Maar deze avond geeft u natuurlijk een goede gelegenheid om even bij te babbelen met bekenden. Maar vooral niet te vergeten het bestellen van vuurwerk zodat vanaf 29 december al uw bestelde vuurwerk voor u klaar staat en u het alleen nog maar hoeft af te halen

Met vriendelijke groet,

Garskamp vuurwerk

Het volgende station in de demo karavaan is voor mij Putten.
Twee zaken spreken mij aan : vuurwerk en de catering
Wie van de liefhebbers ga ik hier tegenkomen?

Ik twijfel, ik twijfel...
Eigelijk scouting deze avond. Maar een demo van Marijn is ook niet verkeerd...
Ik hak dinsdag nog de knoop door.

Word hier alleen Marijn geschoten?

Ik meen dat ik ergens zag staan dan er ook Schuurmans geschoten word.

Schietlijst is nog niet beschikbaar
Hoofdmoot zal in ieder geval Marijn Vuurwerk zijn.
Maar Garskamp verkoopt ook LIDU-Barely Legal en inderdaad Schuurmans

http://www.garskampvuurwerk.nl/putten/
Garskamp Putten
2 December om 19:00 grote vuurwerk demo. Achter de Voorthuizerstraat 246. Bij bestelling tijdens onze demo 15% Korting.

Ik denk ik ook wel even naar Putten rij.
Vorig jaar erg leuk, alleen waren er geen tot weinig freaks, ehuh vuurwerk liefhebbers.

Beetje vervelend dat ie al om 19:00 is i.v.m. etenstijd, maar ik houd hem even in het achterhoofd. Heb ook een verjaardag morgen, in principe zou ik daar heen gaan.

Zie het morgenmiddag wel wat ik doe. :p

Ik ben er toch niet bij. Toch andere verplichtingen, onhandige tijd, en lang reizen met OV.
Veel plezier voor hen die wel gaan :bye:

Rijd hier straks wel even heen. :)
Even contact gezocht en vanavond zullen er géén nieuwe artikelen van B&W getoond worden.

Ik heb vanavond een heel erg leuke demo gezien in Putten.
Er was een redelijke opkomst en ze hadden een party tent opgezet met muziek en catering (niet gratis haha)
Er is vanavond alleen Marijn Vuurwerk geschoten circa 25 producten.
En na afloop van de demo een grote finale waarbij nog eens 46 producten de lucht zijn ingegaan.

Van de nieuwe producten zijn geschoten:
Vette Maja
ADHD
Blauwtje
Swaffelaar
Manon het Kanon

Ik moet zeggen dat de nieuwkomers mij dit jaar beter bevallen dan de nieuwe producten van het jaar daarvoor.
ADHD en Manon het Kanon zijn herrieschoppers, goede cake,s met luidruchtige effecten en lange duur.
En de fontein Vette Maja is een hele bijzondere, namelijk met een giga mine als finale

Al met al een leuke avond gehad, met goed weer.

De volgende demo in de karavaan voor mij is Rijswijk as. maandag

Was zeker een leuke demo ja, gezellig onder elkaar, maar ook een goede sfeer daar. Feesttent met muziek en lasershow in de tent haha, drinken en eten genoeg te krijgen, druk zat, prima sfeer ja.

Producten nu goed kunnen zien en zag er weer fijn uit, finale was weer zeer fraai, lekker geweld en veel verschillende cakes, constant volle bak, super! Complimenten aan Nancy hoor, absoluut! :)

Vooraf aan de demo waren er nog wat jongens met nitraten aan het gooien, zeer jammer weer, want ten eerste hebben omstanders er last van en ten tweede, mocht er nou net even wat mee gebeuren, dan is straks de organisator en het schietende bedrijf de klos... Op heterdaad werden ze betrapt door Ruud van Witte Tenten zelf, die heeft 1 van die jongens eens even aan de jas meegenomen naar de organisator en die werd direct duidelijk gemaakt dat dit niet kon, gevaarlijke bedoeling. Enige wat de jongen nog uit kon spreken was "s-s-s-sorry" hahaha, verdiende loon, die laat het wel in het vervolg. :wink:

ik heb er helaas niet bij kunnen zijn. mijn vader kon niet en om nou helemaal te gaan fietsen had ik geen zin in:tongue2:

maar leuk om te horen dat jullie het gezellig hebben gehad.:)

Back
Bovenaan