DEMO + Profshow Baarle Nassau 12-12-2009

bedankt voor de filmpjes mensen,een geweldige show zo te zien :cool:
helaas kon ik er niet bij zijn.

@thunderboy,je was weer aan het genieten he :D:wink:
DE GEKSTE!!

Gisteravond was ik ook aanwezig, bij de demo heb ik leuke nieuwe producten gezien maar ook een paar tegenvallers. De profshow was heerlijk! De filmpjes spreken voorzich denk ik.
Hier nog de schietlijst van de demo:
snjmlg.jpg

Eindelijk was het dan zover, Original Fireworks gaf de crew van Freakpyromaniacs de kans om een eigen show te schrijven, bouwen en schieten. Het schrijven is overgelaten aan Tony en Kobajo, met een gezellige groep (Paul, Hans, Thomas, Elmar, Roeland (ik), Daniel, Remco, Michel, Ramon, (maat van ramon), Detmer, Toon en Fred) begonnen we 's morgens met het bouwen. Nieuwe rekken van Original klaargezet en buizen erin gezet en laden maar! Het digitale knallen werd aan mij en Fred overgelaten wat vrij goed is gelukt. Helaas zijn er een aantal knallers niet afgegaan, toch was dit stuk ook erg geslaagd. Al met al een topdag! Dan wil ik nog Original bedanken voor het mogelijk maken van de show + alle bouwers voor het harde werken en de gezelligheid! Hieronder is de film van de slotshow in HD te bekijken.

Have fun!

Gister middag ook die kant op gereden samen met Rob ( scania )
Eerst effe een frietje gegeten en daarna naar het schietveld.
Er stonden gelukkig weer vuurkorven dus konden we t nog een beetje warm stoken.
Van de demo heb ik helemaal niet meegekregen wat er geschoten is want aan de linkse kant van t veld kon je de omroeper helemaal niet horen.
Ik vond eigelijk 75% van alles wat geschoten is zo ongeveer hetzelfde, echt overal zit crackling in en eigelijk gewoon geen verschil tussen de blokjes.
Er zaten er wel een paar tussen met apparte effecten die er dan wel weer uitsprongen.

Afsluitende show was gewoon super, snel en veel met een lekkere finale.
Daarna nog effe in de feesttent geweest en weer naar huis gereden.
Was een leuk dagje.

En Rob, bedankt voor de lift!

Ook ik heb gisteren een geweldige avond gehad!
Om 19:10 reed ik aan (wat eigenlijk 18:00 moest zijn, maar er waren aantal oet***len die weer te laat kwamen) en ben toen bij Eindhoven flink fout gereden, gelukkig had ik maar zo'n 1 a 2 minuten verspild van mijn aankomst tijd.
Om 20:25 kwam ik aan en nog een grote parkeerplaats gevonden. (500 meter van Dosko)

Er was gelukkig een hamburger kraam, want we hadden toch honger lol.
Even uitstelling en toen begon de show toch echt.
Na een prachtige intro (wat een mines zeg, ongelooflijk!)
Was het toch tijd voor de demo.
Hier zaten een aantal potten tussen die er echt uitsprongen, bijvoorbeeld de Warrior lijn. Deze zijn echt spot goedkoop en wat waren ze mooi!
Maar zoals Roel al zei, er was toch echt teveel crackling aanwezig. En voor de een is dat een pluspunt, maar voor mij is dat een minpunt.

De profshow sloeg alles, dik tempo, prachtige effecten en wat een salutes zeg!
Alles stak ook netjes in elkaar, geen haperingen gelukkig.

Een dikke pluim naar de mannen van Freakpyromaniacs!
Jullie hebben een prachtige show neergezet.:)

:bye:

Jullie hadden nog wat foto's van mij tegoed die ik gemaakt heb tijdens de demo en show, helaas heb ik wel flink aan kwaliteit in moeten leveren door het verkleinen met paint aangezien ze met 70% verkleind zijn omdat mijn computer is gecrashed met photoshop erop. De foto's zijn dus ook niet ligt nabewerkt.

Hier een paar foto's:

img_2159_vwc.jpg

img_2058_vwc_329695.jpg

img_2270_vwc.jpg

img_2286_vwc.jpg

img_2293_vwc.jpg

img_2243_vwc.jpg

img_2194_vwc.jpg

img_2069_vwc.jpg

Meer foto's kan je natuurlijk vinden in ons Fotoalbum

Laatst bewerkt:
Super genoten van alle films tot nu toe, dank daarvoor:wink:

Heb zelf nog wat films geupload voor de liefhebbers, stukje opening en wat knalcakes..

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

:bye:

Laatst bewerkt:
Ik ben de nieuwe producten aan het uploaden, denk dat ze in de loop van de avond klaar zijn dus je kan ze bekijken op mijn Youtube kanaal of even wachten tot ik ze morgen op het forum zet.

het was een prachtige show!!
Zeker waard om naar te kijken, helaas net zoals vorig jaar stervens koud.
mrjh wat verwacht je anders in deze tijden:rolleyes:

Back
Bovenaan