[Demo] Poskaart Benthuizen 28 december 2017

Torrr

VWC lid
Winkel: Poskaart Benthuizen
Stad/dorp: Benthuizen
Datum: 28-12-2017
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk
Collectie: Vuurwerktotaal

Laatst bewerkt:
Is er toevallig al bij iemand een schietlijst bekend? Na jaren moet ik deze demo helaas overslaan. De demo is elk jaar vrij laat in december, meestal 27 december volgens mij, maar dit jaar helaas op een verkoopdag van het vuurwerk. Erg jammer, want ik had graag de nieuwe artikelen van Vuurwerktotaal in actie gezien. Hopen dat de demo volgend jaar niet op een verkoopdag wordt gehouden.

Genieten!

Vlotte demo, prima producten. Partyraiser erg gaaf.

En die finale, er kwam geen einde aan. Super wat was dit genieten.

Pyromax schoot deze demo.

Is er toevallig al bij iemand een schietlijst bekend? Na jaren moet ik deze demo helaas overslaan. De demo is elk jaar vrij laat in december, meestal 27 december volgens mij, maar dit jaar helaas op een verkoopdag van het vuurwerk. Erg jammer, want ik had graag de nieuwe artikelen van Vuurwerktotaal in actie gezien. Hopen dat de demo volgend jaar niet op een verkoopdag wordt gehouden.

9r7ho9.jpg

3130ymd.jpg

Vond hem vergelijkbaar met de Fast Silver Whistling van Cafferata, alleen nu met wat kleur. Overigens wel hele felle kleuren. Topper van de demo was voor mij de Spinnerz to Colorz: goed tempo, mooie kleurcombinatie (blauw / geel), goede spinners en een harde burst¡

Wij waren best op tijd dus nog even zitten genieten van het uitzicht over de stad en er werd behoorlijk veel afgestoken:).

Demo was erg goed met een super finale! Behoorlijk druk ook.

Back
Bovenaan