[demo] Passion4pyro - Gildehaus

Op de schietlijst stond het volgende:

Artikel der Kategorie F3 dürfen in Deutschland nur an Inhaber einer Erlaubnis gemäß 527 oder

sowie an Personen mit einem Befähigungsschein nach $20 SprengG abgegeben werden. Die Verwendung muss zuvor schriftlich bei der zuständigen Ordnungsbehörde angezeigt werden.

Wenn Sie die Erlaubnis an uns senden an [email protected], werden wir Sie bezüglich des weiteren Bestellprozesses und der Abholung kontaktieren.

> Betekent dat dat alles met 1.3G wij niet mogen halen daar?

Artikel der Kategorie F3 dürfen in Deutschland nur an Inhaber einer Erlaubnis gemäß 527 oder

sowie an Personen mit einem Befähigungsschein nach $20 SprengG abgegeben werden. Die Verwendung muss zuvor schriftlich bei der zuständigen Ordnungsbehörde angezeigt werden.

Wenn Sie die Erlaubnis an uns senden an [email protected], werden wir Sie bezüglich des weiteren Bestellprozesses und der Abholung kontaktieren.

Gaat alleen over F3. F2 kan ook 1.3G zijn (bijna alles wat geschoten is was 1.3G)

Nee er staat F3.

F2 1.3g mag je wel ophalen alleen waarschuwen ze wel op de site dat je er niet mee naar NL kan rijden. Of diegene het wel doet is eigen risico

Op de website van Passion4Pyro staan de F3 artikelen afgeschermd. Er staat geen prijs bij en er staat bij dat het artikel niet op voorraad is. De rest van de artikelen waar een prijs bij staat kun je als consument aanschaffen.

Wat een geweldige producten heb je in je assortiment (persil😜)

Wat een pracht merk is dat SRPYRO zeker de prijs kwaliteit dikke prima 👍

Dikke bursts bij zelfs de kleinere kalibers van 20mm....

Jammer van de finale en de rook maar goed de Beukers deden er niks aan af hoorde van mensen die terug liepen naar de auto dat langenberg achter bleef op deze demo maar ik was er daar niet bij dus kan ik niet bevestigen.

Bedankt was dat dikke uurtje rijden wel waard

Vond het een overtuigende demo! De producten van SRPYRO, Pyroprodukt en Riakeo echt top kwaliteit. Wat een burst en wat een spreiding.
En ook de Colouring Willows van WTF een prima compound voor € 99,99.
Scream Extreme van SRPYRO ook boven verwachting goed vond ik.
Niks aan gelogen👍

Bedankt voor je tip 😉om me die kant op te laten rijden....was het zeker waard

Wat een geweldige producten heb je in je assortiment (persil😜)

Wat een pracht merk is dat SRPYRO zeker de prijs kwaliteit dikke prima 👍

Dikke bursts bij zelfs de kleinere kalibers van 20mm....

Jammer van de finale en de rook maar goed de Beukers deden er niks aan af hoorde van mensen die terug liepen naar de auto dat langenberg achter bleef op deze demo maar ik was er daar niet bij dus kan ik niet bevestigen.

Bedankt was dat dikke uurtje rijden wel waar

Eigenlijk alles al besteld voor de route DE, maar wellicht rond BF met een leuke actie toch een doosje bestellen nog al moet ik dan de dakkoffer op de wagen installeren. 'T vrouwtje zal wel vergenoegd staan kijken 'oh hij heeft een verrassing, we gaan een weekje weg' Helaas schat, dat wordt m niet :blink:

Back
Bovenaan