[demo] Passion4pyro - Gildehaus

Net terug van de demo. Er zaten zeker mooie producten tussen. De Devil Shots waren gaaf. En ook die scream cake was erg leuk. Pryme was dik maar de SRPyro producten waren ook gewoon goed. Doe je zeker geen miskoop aan.

Verder wel een beetje jammer van die ronkende brandweerwagen. Er werd wel wat omgeroepen maar daar kon je niks van maken. Ook jammer van die straatlantaarn boven je bakkes. Al snap ik dat die niet zomaar uit kunnen.

De finale ging letterlijk de mist in. Het profspul was nauwelijks te zien helaas.

Al met al wel blij dat ik even geweest ben. Mooi spul gezien 👍

Vond het een overtuigende demo! De producten van SRPYRO, Pyroprodukt en Riakeo echt top kwaliteit. Wat een burst en wat een spreiding.
En ook de Colouring Willows van WTF een prima compound voor € 99,99.
Scream Extreme van SRPYRO ook boven verwachting goed vond ik.

Prachtig spul gezien! Wat een spreiding hadden de 38mms, gigantisch. Ook de 30mm was smullen. Was dit nou F2 of F3? De burst was heel veel producten echt hard, heerlijk. De finale zo zonde, gewoon niet te zien door de rook mist en bewolking :( zaten dikke shells bij zo te horen

Crackle king, weet niet welke batch ze schoten.

Hoor weinig woorden over de Tiny titan? En hoe waren de vibrant, hypernova?
Top kwaliteit, durf ik wel in het rijtje Funke en El Gato te zetten.
Echt indrukwekkend. En ik vind dat Passion4Pyro echt goede prijzen vraagt voor SRPYRO.
Tiny Titan kan echt een klassieker worden.
Thors Thunderbolt ook een prachtige en gevarieerde compound.
Hypernova zeer indrukwekkend.
Vibrant Voyager compound met prachtige kleuren en mooie opbouw.
Pyro Maniac klapte er goed op los, harde burst en prachtige kleuren.
Supercharged was echt bizar.

Was een leuke demo, sfeertje erg goed en top producten. Uitblinkers waren voor mij de Crackle King, Devil shots, Scream Extreme en de 30mm bakken van SR Pyro zoals de Supercharged. Niet normaal goed die bak.
Hieronder de finale waarbij de helft helaas in de mist verdween. Ondanks de lantaarnpaal en de brandweerwagen erg genoten van deze demo.

De Dreamchaser was voor mij de grote tegenvaller. Op een enkeling na plopte de effecten niet mooi open.

Wat me voor de rest is bijgebleven is de harde burst van vrijwel alle producten. Met uitschieters naar haast abnormaal. Geweldige demo gezien. Dit geeft een voorproefje wat we vanaf volgend jaar alleen maar meer gaan zien in Nederland.

Laatst bewerkt:
De Dreamchaser was voor mij de grote tegenvaller. Op een enkeling na plopte de effecten niet mooi open.

Wat me voor de rest is bijgebleven is de harde burst van vrijwel alle producten. Mer uitschieters naar Haast abnormaal. Geweldige demo gezien. Dit geeft een voorproefje wat we vanaf volgend jaar alleen maar meer gaan zien in Nederland.

Wat heeft die chinees in de Supercharged Goud/Blauw bombette gedaan? Jezus tering wat een klappen.

Back
Bovenaan