[Demo] Morsink Tweewielers Goor - 27 december 2023

Robin30

VWC lid
Winkel: Morsink Tweewielers
Provincie: Overijssel
Stad/dorp: Goor
Locatie: Mossendamsdwarsweg 2, (Industrieterrein Zenkeldamshoek)
Datum: Woensdag 27 december 2023
Tijdstip: 19:30 uur
Schietbedrijf: Vuurwerkevents
Max. kaliber: ...
Collectie: Magnum, Wolff, Rubro
Bijzonderheden: Grote finale

https://www.morsinkvuurwerk.nl/

banner-morsink-MEGA-vuurwerkshow.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand bekend met deze demo van andere jaren? Beetje de moeite waard? 40 min. Rijden is te doen

Iemand bekend met deze demo van andere jaren? Beetje de moeite waard? 40 min. Rijden is te doen

Was er vorig jaar. Vond het een nadeel dat er een weg tussen de opstelling en publiek zit. Best grote afstand er tussen en lansgrazend verkeer en ook nog een bomenrij. Toen waaide het ook nog knetter hard dus heb weinig gefilmd toen. Was toen Magnum Wolff vooral op de schietlijst staat mij bij!

Als het weer het toelaat ook zeker aanwezig. Altijd een erg gezellig en druk bezochte demo.

Aanstaande maandag maken ze bekend of de demo doorgaat i.v.m. de verwachte weersverwachting. Even de social media van Morsink checken dus

Morsink Vuurwerk op Facebook:

AFGELAST! Vuurwerkshow bij Morsink Vuurwerk

De grote jaarlijkse vuurwerkshow bij Morsink Vuurwerk op 27 december gaat helaas door de verwachte weersomstandigheden en veiligheid niet door.

U kunt nog t/m 27 december uw vuurwerk bestellen via onze webshop en u ontvangt 10% korting op alles.

Bestel op www.morsinkvuurwerk.nl

Begrijpelijke keuze, maar wat zonde zeg. Deze had ik nog wel graag mee gepakt de avond voor het afhalen.

Nou die verwachte weersomstandigheden zaten er hard naast want deze avond was perfect weer.

Oh ik merk nu pas dat ik dit in de nacht van de 27e plaats en niet de avond :bonk:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan