[Demo] Mooij Vuurwerk Rijnsburg 15 december 2018

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Rijnsburg
Datum: 15 december 2018
Tijdstip: 19:00
Collecties: Mania en eigen items
Bijzonderheden: ...

Vanavond wel even kijken! Daarna nasi nassen bij vrienden in de buurt! Tuincentrum zelf is dicht zeker?! Anders ff showroom kijken!

Hele leuke gezellige demo gezien vanavond in Rijnsburg. Helaas stond er behoorlijk wat wind en was het daarom ook behoorlijk blauwbekken, maar toch nog genoten van de demo en finale. Op de heenweg op de fiets nog twee mooie shell's gespot boven Rijnsburg. Tijdens de demo toch ook weer wat producten gezien die ik nog niet eerder live mee gemaakt had. De toppers van de demo wat mij betreft waren de Double Demolition (prijs/kwaliteit), de Rumble in the Jungle (ramde er weer lekker op los), de Red Maroon (ondanks de wat mager gevulde boeketten heeft het toch wel wat zo'n rode lucht. Deze komt dan ook zeker op het wensenlijstje voor volgend jaar), 1.2" Golden Illusion (blijft gewoon een hele mooie sierlijke bak, vraag me nu ook af waarom ik deze dit jaar niet in de collectie heb :bonk:), Cannonade 120 en Collision Thunder (beide fijne bakken met veel richtingswisselingen). Was trouwens opvallend dat heel veel doorlontboxen er weinig zin in leken te hebben en dus meerdere malen stil vielen. De finale was ook tof! Heb zelf alleen maar foto's gemaakt, wat nog een uitdaging was door een paar kids die met regelmaat tegen het statief aan bonkten, maar heb wat filmers gespot dus er komt hopelijk nog wel beeldmateriaal online van de demo. Al met al was het een leuke en vooral koude demo. Ik ben in ieder geval blij dat ik nu lekker met een chocomel+ warm op de bank zit.

Het was zeker een nette en gezellige demo :) Begon werkelijk stipt op tijd. De wind stond pittig tussen de gebouwen door te blazen, maar gelukkig hadden ze er een goed tempo in. Er kwamen aardig wat mensen op af. Paar leuke producten gezien die niet vaak geschoten worden. De films die ik gemaakt heb, staan al online in de producttopics.

Back
Bovenaan