Demo Melvin Kabalt Alphen a/d Rijn za. 13 en za. 27 dec. 2014

Robin30

VWC lid
Stad/dorp: Alphen a/d Rijn
Datum: za. 13 december 2014
za. 27 december 2014
Tijdstip: beide om 19.30 uur.
Schietbedrijf: ?
Max. kaliber: ?
Bijzonderheden: Kom op tijd! Is ieder jaar weer druk!

meer info: www.melvinsvuurwerkwinkel.nl

Een schietlijst krijg je ter plaatse..

gr. Robin

Finale was inderdaad weer geweldig, wat een klappen. Dit is eigenlijk de enige demo waar ik écht naar uitkijk. Welke knalpotten gingen in de finale ineens de lucht in? Gingen erg lekker namelijk!

Iemand de finale nog gefilmd, na de reacties ben ik namelijk wel nieuwsgierig geworden :)

Ik kon er bij de eerste show niet bij zijn maar weet jij of er boxen werden geschoten? Vaak heeft de tweede demo wel een vergelijkbare lijst en daar ga ik wel naar toe.

Dit was de schietlijst:
Suspicious
Black Thunder 25
Shaft
Shogun Warrior
Cruelty
King
Paradise
Heroes
Turbo Climax
The Knight
Moving Stars
Sky Rim
Black Thunder Cake
Top Level siercake
Maraunder
Meadow Creatures
Golden Eye
Purple Chrystal
Excellent Box

Bijna allemaal omlabelingen uit de Dynasty collectie van Wolff. De enige box die is geschoten is de Excellent Box van Cafferata, maar deze zou ik afraden.

Ik was de filmer met statief op deze demo. Zowel de demo + finale zet ik komende maandag of dinsdag online samen met die van nog 3 andere demo's

Maurender, Golden Eye en Meadow Creatures echte dikke aanraders!! Excellent Box dikke afrader!! Gaat van plop plop haha

Vandaag heb ik de video's van enkele demo's overgezet op de pc en online gezet via youtube. Ook deze demo behoort tot deze serie.

Om te beginnen met de volledige demo met alle producten. Gefilmd vanaf een statief met de Nikon D800

En natuurlijk de finale, wat trouwens aardig rammen was!

Ga ik helaas niet halen ivm demo in Benthuizen, helaas want de finale van de vorige demo zag er goed uit.

Rommelige demo,
wel een aantal mooie producten gezien.
de finale was dik in orde en wat een knallen waren dat op t laatst zeg, niet normaal :p

Back
Bovenaan